Een jongen heeft mij aangeraakt bij mijn borsten terwijl ik dat niet wou, ben ik nu aangerand?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het kan speelsgewijze gebeurd zijn, dan niet.

ik hoop voor die jongen dat hij het niet expres ging maar ik denk van wel. sowieso als eerste heb een klap geven om duidelijk te maken dat dit niet gepast is. er is niets verder gebeurt dus aangiften doen gaat iets te ver, maar laten zien dat je er niet van bent gediend mag heus! ik weet niet of het een bekende was, maar als je hem vaak tegen komt, begrijp ik dat het best ongemakkelijk wordt. negeer hem, en kijk hem dan met boze ogen aan! en gebeurt dit nog keer, geef hem een trap, laat zien dat jij de baas bent over je eigen lichaam! succes!

Als jij niet hebt gezegd dat je het niet wilde, ben je eigenlijk niet aangerand. Dat had je dan moeten zeggen. Die jongen kan ook niet ruiken of je het wel wilde, en niet iedereen begrijpt lichaamstaal. Heb je wel gezegd dat je het niet wilde, dat ben je inderdaad aangerand. De jongen is dan strafbaar.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100