wat zit er eigenlijk in de ballen van een jongen?

this maar een vraag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms zijn verstand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lef .! Moed !

Antwoorden (1)

In de ballen zitten de testes, een orgaan waarin zaadcellen worden gevormd en het mannelijk hormoon testosteron wordt gemaakt.

Toegevoegd na 6 minuten:
Je ziet aan de afbeelding dat het goed doorbloed weefsel is. In de teelballen zitten blaasjes waarin zaadcellen rijpen. Ze zitten daar in verschillende stadia.

Achter de teelbal ligt de bijbal waarin de rijpe zaadcellen (spermatozoën) worden opgeslagen. Bij een zaadlozing worden die de richting van de Ductus Deferens, de zaadleider (in de afbeelding 8) geduwd.

Verderop wordt er door o.a. de klier van Cowper en de prostaat vloetstof bijgevoegd waardoor sperma ontstaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
getver... wel een + trouwens...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor de duidelijkheid, deze foto is van de testes van een kat. Iets kleiner, maar werkt natuurlijk hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aaargh!! hier ga ik naar van dromen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
blij om te weten dat het van een kat is