Hoe kun je het beste je "geilheid" bedwingen?

Ecusses bij voorbaat voor de schunige vraag maar ik ben benieuwd naar de antwoorden. Want je hebt er zo weinig aan als je vrijgezel bent.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
20.2K

Antwoorden (16)

Volgens psycholoig Freud zijn agressie en seksueel gedrag de basis van ons doen en laten. Dit valt niet te bedwingen, het enige wat je kunt doen is het niet uiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op dezelfde manier als je trek in een borrel of gebak. Sommige dingen kunnen op een bepaald moment niet.
12 jaar geleden
Denken aan iets wat je echt afschuwlijk vindt en waar je op afknapt, dat werkt als een koude douche. Bijvoorbeeld dat je 2 weken ongewassen zweetvoeten ruikt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even jezelf helpen tot een hoogtepunt. Is de meeste "lading" eraf. Maarja, dat kun je ook niet overal toepassen maar werkt wel het beste om de druk van de ketel te halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gezond, veilig, geen kans op zwangerschap en je kan er weer tegen aan... En het is nog gratis ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeggen dat dat juist het tegenovergestelde is van je geilheid bedwingen.
Iedere keer,als jet het voelt opkomen plaatsnemen onder een koude douche.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was nog bij de oude stempel zeg maar. C+
Kristal
12 jaar geleden
Aha TegenXinnig, denk je dat het bij de nieuwe stempel anders werkt??
En zo ja, vertel eens hoe anders dan, want ik mis je antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
TegenXinnig is nu bezig zich te herinneren wat geilheid ook al weer is.
Een andere oplossing zou kunnen zijn ; De hand aan je zelf slaan.
Je geilheid bedwingen?
Dat is niet mogelijk. Het enige wat je eraan kan doen is het niet uiten. Maar geil wordt je of wordt je niet. Maar als je als vrouw geil wordt merken mensen dat niet zo heel erg en dan kun je het makkelijk verbergen. Bij mannen kun je het 'zien', das een ander verhaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt Daizy Sinds ik Viagra gebruik kun je het weer zien.
Snap die min niet. C+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel voor je reactie.
Ik dacht even: ik moet er een woordenboek op na slaan om de precieze definitie van geilheid op te zoeken.

De wens naar lichamelijk genot, als je het daar over hebt, daar heeft de een gewoon meer behoefte aan dan ander. Bij gebrek aan een partner de zaken " zelf ter hand nemen" helpt meestal toch wel de ergste drang (op alle fronten) af te laten nemen.

Als je het puur over de gedachte aan sex hebt ligt het wat lastiger en dan komt het misschien JUIST meer voor bij mensen die geen partner hebben. JUIST omdat je weet dat het lastiger te bereiken is.

En let op, in mijn optiek is er een wezenlijk verschil tussen deze twee. Die eerste is een soort verslaving in je hersenen die vraagt om de juiste prikkel. Dat is gewoon menselijk.
Dus daarvan denk ik dat je die niet onnodig moet onderdrukken en (op een geschikt moment) zelf voor aan het werk moet.

Die tweede daar moet je reeel in zijn, zonder partner sta je ook daar alleen voor en mogelijk helpt het als je jezelf beloofd wanneer dat dan kan/gaat gebeuren (zodat je niet midden in een vergadering aan niks anders meer kunt denken)

het wordt wel ingewikkeld zo, kun je het nog volgen?
12 jaar geleden
Geilheid is een emotie je kunt die met enige oefening wel (tijdelijk) uitschakelen maar ik zou niet teveel moeite doen gewoon genieten ervan.
Waarom zou je het willen bedwingen ?
Zoek een leuke vriendin of vriend waarmee je het kunt delen het is 1 van de mooiste dingen in het leven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ach, laten wet het beestje bij de naam (blijven) noemen.

geilheid is een vast gegeven (bij de ene wat sterker aanwezig dan bij de andere, maar 'an sich' maakt dit niet uit) het staat dus los van het hebben van een relatie of niet (het is er toch wel in welke mate dan ook)

de vraag is echter wat kan je ermee doen. accepteer je dat je geil bent, of MOET je er wat mee omdát je geil bent?

er zijn veel vrijgezellen die gaan voor een one night stand, of de hand even aan zichzelf slaan, maar dit is natuurlijk een persoonlijke keuze.

ik denk dat een stukje acceptatie/aanvaarding een stuk frustratie weg kan nemen.
het gevoel zelf bedwing je op geen enkele manier (tenzij je gecastreerd wordt, maar dit is geen standaard oplossing natuurlijk) maar je kan wel beslissen wat je wel of niet met dit gevoel doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord, behalve dat (tenzij je gecastreerd wordt..[..]) want dat deed men in de vorige eeuw wel bij geperverteerden. Het helpt echt niet tegen geilheid, dat zit 'm niet in de ballen.
Kijk genante lichamen op rtl4 of yputube en onthoud een stukje. Je kab dan onmogelijk geil blijven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aan iets heel goors denken helpt, je aandacht verleggen.
want ja, je wordt niet voor niets geil.
en ja, tot het hoogtepunt komen en een koude douche nemen kan helpen, maar het is nu niet erg handig om b.v. midden in de ah tussen de chips te gaan staan masturberen.
en zolang het niet erg is, waarom niet?
ik bedoel, je doet er niemand kwaad mee, en zolang het onopgemerkt blijft...
succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door een zak over je hoofd te trekken, je afsluiten van de wereld OF gewoon een saai dierentvprogramma kijken op animal planet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even aan iets anders denken, sporten of iets anders doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is erg lastig als je niemand hebt om het mee te delen.

Van alleen geilheid kun je jezelf tijdelijk afhelpen door te masturberen.

Als dit niet helpt, dan denk ik dan je eerder behoefte hebt aan seksuele liefdevolle intimiteit en als die behoefte niet bevredigd wordt dan is dat heel frustrerend.

Dit is niet op te lossen met masturberen of zomaar met iemand naar bed gaan voor de seks.

Je zou jezelf op andere dingen kunnen richten, maar het zal, zolang je geen partner hebt om die intimiteit mee te delen, toch een frustratie blijven.

Dit is niet iets dat je zomaar even weg kunt poetsen met een bepaalde denktechniek. Kon dat maar, haha :)

Dit is iets waarvan je dan moet accepteren dat het op dit moment iets in je leven is dat niet zo prettig is.

En op een dag kom je dan weer iemand tegen met wie je deze behoefte kunt delen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zijn verschillende methoden:
- denken aan iets ergs (bv. dat je cavia ontsnapt en overreden is)
- naar een voor jou interessante film kijken die niks met seks te maken heeft.
- denken aan je dagelijkse taken (boodschappen bv.) en je bv. de vraag stellen of het goedkoper kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk aan iets wat jij afstotelijk vindt; bijv. zweetlucht, rotte eieren o.i.d