kan zijn penis is mijn urinebuis?

Kan het gebeuren dat de penis van mijn vriend in mijn urine buis gaat? Misschien is het een domme vraag maar ik vroeg het me af. Want soms heb ik het gevoel als hij heel snel op en neer gaat in me dat ik moet plassen, dat heb ik ook al hij op een bepaald punt vingerd.

12 jaar geleden
24.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens je eigen vulva goed bekijken, onder goed licht en een goede spiegel. En raak jezelf maar overal aan.
Ik denk dat je niet echt weet hoe je daar eruit ziet. Want dan zie je ook dat de vraag die je stelt eigenlijk onmogelijk is.
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij zal dan je g-spot aan raken. Dan krijg je het gevoel dat je moet plassen. Als jullie daar mee door gaan, dan kan het zijn dat je spuitend gaat klaar komen. Het zogenaamde squirten. Je moet dan wel door gaan, en niet bang zijn dat je gaat plassen. (mocht je dit willen heh). Enne... handdoekje er onder zou handig zijn als het echt gaat gebeuren. Mocht het niet lukken, je bent niet de enige, ik kan het ook (nog ? ) niet. (zoals vele vrouwen hoor)

Antwoorden (5)

Nee, tenzij jij een enorme plasbuis hebt is dat onmogelijk en enorm pijnlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap de minnen weer eens niet...
Als je het gevoel hebt dat je moet plassen dan moet je noujuist doorgaan want dat betekend dat je gaat klaarkomen. Vaak wordt het vantevoren ervaren als een soort van plas gevoel, maar eigenlijk wordt je g-plek gestimuleerd en kom je bijna klaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh en trouwens, nee, zijn penis kan niet in je urinebuis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat gevoel van plassen en klaarkomen is mij niet bekend... Maw dat is persoonlijk en geen feit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat is niet persoonlijk want ik heb dit zelf niet en is wel een feit. Op Sexwoordenboek.nl staat het duidelijk beschreven hoe het over het algemeen voelt als je via de g-spot klaar komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF03012010_022
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan ook via g-spot klaarkomen, maar dan krijg ik niet dat plas gevoel. Ook gewoon klaarkomen gebeurt niet met dat gevoel. Ik ken het gevoel wel, maar dan stopte ik altijd. Ik kende het niet. Nu weet ik dat het meestal met squirten het geval is.
Nee, je urine buis ingang, is zo groot als een speldenknopje en zelfs iets kleiner. Ik neem aan dat de penis van je vriend groter is.
Je vagina en blaas zitten vlak bij elkaar. Daardoor kan het zijn dat je blaas/ urinebuis geprikkeld wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik hoop ook voor de TS dat de penis van haar vriend groter is dan een speldeknop. Voor haar vriend hoop ik het ook.+
Nee. Het gevoel dat je krijgt wordt veroorzaakt doordat hij of jij je G-spot raakt. Dit is een soort knobbeltje in je vagina, dat bij veel vrouwen een lekker gevoel geeft als deze gestimuleerd wordt. Jullie kunnen hem ontdekken door met een vinger naar binnen te gaan en rond de 4e centimeter je vinger te buigen. Het voelt wat ruw aan. Bij het vrijen wordt het plekje geraakt door de penis en soms voelt dat alsof je moet plassen. Bij deze stimulering kunnen sommige vrouwen ook 'spuitend' klaarkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, Het heeft te maken, dat je vagina en urinebuis achter elkaar liggen. De g spot blijkt niet eens te bestaan. http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF03012010_022
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, zo zijn er ook zat artikelen die bewijzen dat hij wel bestaat. En ik voel hem toch echt... :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan, ik ook hoor. Maar het is de vraag of het werkelijk een g spot is...Maar het heeft niks te maken met de urine drang. Nogmaals het zit dicht bij elkaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad antheis, via sexwoordenboek.nl staat dit zo ook beschreven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad pipl! +
Nee, hij kan niet zomaar in je plasbuis komen. Dat is te klein en zou zelf scheuren. De plek en het gevoel die je omschrijft horen bij de G-spot.

Dit is een weefsel gebied dan tussen de plasbuis en je vagina zit en als een bobbeltje of sponsachtiggebied met een vinger gevoeld kan worden.

Stimulatie van dit gebiedje kan een heel prettig gevoel voor de vrouw zijn. Maar je kan het gevoel krijgen dat je moet plassen. Dit is weefseldruk dat opgebouwd word en een soort vloeistof af geeft. Dit is geen urine, maar komt wel door hetzelfde gaatje naar buiten.

Het kunnen een paar druppeltjes zijn, tot extreme sproei golven. Wat je weleens op tv zien zijn wel extreme dingen hoor. Let daar maar niet te veel op.

Voor een vrouw kan het heel moeilijk zijn om je op dit punt te laten gaan. Je bent immers bang dat je in bed plast met dit gevoel. Misschien moet je het eerst eens in de badkamer proberen zodat je je geen zorgen hoeft te maken en hele maal "los" kan gaan.

Veel plezier met je ontdekking,
Willemien