Ik kom vaak sneller klaar dan mijn vriend wat zou ik hiertegen kunnen doen?

Het duurt altijd best lang voordat ik een beetje op gang kan komen maar daarna kom ik vaak al snel klaar wat zou ik hiertegen kunnen doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (7)

Als vrouw zijnde kan het zijn dat je meerdere orgasmes kan krijgen. Dus wat je het beste kan doen is na je orgasme doorgaan met vrijen, dan merk je vanzelf of jij één van die vrouwen bent. En als dat zo is dan hebben jullie geluk samen, want dat is van veel vrouwen een wens; een man die pas klaarkomt na orgasme(s) van de vrouw! En voor een man kan het ook heel fijn zijn als hij een vrouw heeft die vrij makkelijk klaar komt.

Als dat niet zo is, dat je meerdere orgasmes kan krijgen, dan kan je beter even aan iets anders denken als aan het vrijen bent, iets wat je afremt. Aan het vervelende hondje van de buren bijvoorbeeld, of dat er nu wel stof zal liggen onder het bed etc. Niet iets héél ergs bedenken want dan vergaat je de lust! Dat is ook weer niet de bedoeling.

Veel plezier in elk geval.
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
goeie tips.
Kristal
12 jaar geleden
Dank je Ritsuka. ;-)) Adrem, ja ik wilde een voorbeeld geven wat niet erg is en toch remmend, dan denk ik blijkbaar aan stof onder het bed lol. Tja... wat zegt dat over mij... ;-)) Ik dacht juist: door al dat bewegen: stofwolken...
Niks ; dat is toch prima ? Wees blij dat je tot de groep van vrouwen hoort die een orgasme KAN krijgen ;-)
Het 'getimede' orgasme van precies tegelijk op het moment supreme klaarkomen, is echt weer zo'n dingetje van de porno-industrie, waar je je vooral niet door gek moet laten maken. Als jij geniet en hij geniet ; uitstekend. Als jij eerder klaar komt dan hij ; ook goed ; kun je nog een keer.

Lastiger is het als je vrij heftige orgasmes hebt en als je klaargekomen bent ook echt 'klaar' bent. Dan wil het in de praktijk nog wel eens helpen er vlak voor je eigen moment supreme een schepje bovenop te gooien, zodat HIJ tegelijk met jou kan (leren) klaarkomen. Oefening baart kunst , en communicatie versnelt het proces nog.

Geniet er van, praat er desnoods over als je het idee hebt dat het een 'probleempje' is, maar maak er vooral geen grotere halszaak van dan het is. In de loop van je leven kan er zelfs nog wel het een en ander aan veranderen, omdat je lichaam / jullie lichamen voortdurend veranderen en je steeds beter op elkaar ingespeeld raakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kristal
12 jaar geleden
prima antwoord! +1
Nou dit is voor je vriend boffen,hele volksstammen
zijn jaloers op hem.
Maar hier kan je natuurlijk best wat aan doen.
Ik neem aan dat je van het penetreren alleen niet
klaarkomt,dus wat minder stimulatie zou dan geen
kwaad kunnen.
Als je vriend een beetje op stoom is dan kan je toch
met stimulieren van je zelf beginnen?
Dan heb je kans dat je tegelijk klaarkomt.
Want dit is toch eigenlijk wel plezieriger.
Ik zou zeggen blijven oefenen.
12 jaar geleden
Waarom zou je het willen? Heeft je vriend erover geklaagd?
Volgens mij wordt je vriend hier alleen maar bloedgeil van :).
Niet druk om maken, joh. Als je klaar bent gekomen wachten jullie gewoon even en gaan daarna weer gewoon lekker verder.

Het is overigens ook zo dat je je erg prettig/veilig bij je vriend voelt en dat jij je zo goed kan geven.
Vindt het fijn dat een vrouw kan genieten van seks er zijn er gewoon teveel die faken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*jaloers*
bij mij doet ie het tijdelijk (hoop ik)
niet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt verschillende dingen proberen. Ik zou beginnen met het wisselen van standjes. Als het iets te heet wordt even wisselen naar een wat milder standje. Als het niet lukt, overleg met je partnet om te bespreken wat de voor jou werkt. Ik zou het aangeven op een manier van: Weetje, als we seks hebben vind ik het zoo lekker, maar ik wil er langer van genieten. Weet jij maniertjes zodat we langer kunnen, idee over ander standje misschien? Als je het bespreekbaar maakt is het voor jou en ook voor hem makkelijker en wordt het uiteindelijk lekkerder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het waarom ontgaat mij maar de enige oplossing is of je vriend meer stimuleren of jezelf minder.
Het voorspel aanpassen.
Maar je kunt er ook van genieten en meerdere orgasmes krijgen terwijl je vriend er maar 1 krijgt.
Het vergt enige training maar je kunt orgasmes (ook mannen) uitstellen waardoor ze veel intenser/ heftiger worden en met een beetje oefening gelijktijdig met het orgasme van je (sex)partner laten plaatsvinden.

(goh wat klinkt dat klinisch)