Wat kan het zijn als je last hebt in je onderbuik tijdens de sex?

Als ik sex heb dan krijg ik hele stekende pijnen in mijn onderbuik. voornamelijk links onderin. Met sommige standjes heb ik dit niet, maar vooral bij doggy style en als ik bovenop zit doet het verschrikkelijk veel pijn!

Toegevoegd na 1 uur:
Ik kreeg al antwoorden als: misschien gaat hij te diep, maar ik kan van mezelf gerust zeggen dat ik altijd al ´´ruige´´ sex heb gehad, en heb er nooit last van gehad, tot 3 weken terug.. Dus ik maak me zorgen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.2K

Het beste antwoord

Pijn in de onderbuik tijdens bepaalde standjes kan inderdaad met de diepte te maken hebben. Maar aangezien jij hier al redelijk ervaren in bent en hier voorheen dus nooit last van gehad hebt zullen we dit even uitsluiten.

Ik raad je altijd aan om dit even bij je dokter voor te leggen. Ga dus niet schrikken van onderstaande mogelijkheden. Waarschijnlijk zijn ze het geen van allen maar ik wil je wel graag de opties meegeven.

1. Ik denk dat het eventueel Chlamydia kan zijn die al een tijdje onontdekt bij je draagt. Vrouwen kunnen dan na verloop van tijd klachten in de onderbuik en bekken krijgen.

2. Tijdens bepaalde standjes stoot hij tegen je Cervix aan. Dit kan behoorlijk pijnlijk zijn en hiervoor hoeft hij niet zeer XXL geschapen te zijn. Door bepaalde oorzaken kun je dit in het verleden nooit gemerkt hebben. Zo kan de ligging met 1 of een paar millimeter verschoven zijn.

3. Eierstok kanker. U kunt deze symptomen ervaren in een vroeg stadium van eierstok kanker.

4. Is het altijd? Voordat je gaat menstrueren zijn de dieperliggende wanden ook wat gevoeliger. Ook hier kan het mee te maken hebben.

Maar maak jezelf niet al te druk en breng zeker een bezoekje aan de huisarts! Het is waarschijnlijk optie 2 of 4.

Hopelijk vondt je dit antwoord nuttig.

Wil je me s.v.p. laten weten of je er nog achtergekomen bent wat het is?

SUCCES!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Laten nakijken kan cyste bij eicel zitten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het klinkt wat plat, maar misschien is het voor jou pijnlijk als hij zo diep naar binnen gaat?

Toegevoegd na 1 minuut:
En bij doggy style is er ook vaak sprake van een diepe penetratie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kan het zijn dat hij/of jij te diep gaat, en je de baarmoedermond raakt. Dit is pijnlijk, heb het ook wel eens. Kan geen kwaad dus. Iets rustiger aan als je dat standje hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou even naar de huisarts gaan, vooral omdat het nu ineens wel is en eerder niet. Het kan zijn dat er iets aan de hand is (van een infectie tot een cyste tot een klein wondje door eerdere seks), het kan zijn dat er niets aan de hand is en dat jullie - misschien tijdelijk - toch iets rustiger aan moeten doen, dat is dan ook goed om te weten.