Hoe kan het dat hij zo snel klaarkomt van pijpen?

Ik heb een nieuw liefje, toen we voor het eerst sex hadden en ik hem pijpte kwam hij na 2 keer op en neer gaan al klaar. Ik dacht dat het kwam omdat het voor hem lang geleden was, maar de 2de 3de en 4de keer gebeurde het ook..
Is er iets mis met zijn geslachtsdeel of vind hij het gewoon echt zo lekker?
Heb het hem ook al gevraagd maar hij zegt dat hij ook niet weet hoe het kan, dat hij het nog nooit eerder heeft meegemaakt zo snel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
18K

Het beste antwoord

Of je doet het heel goed, of hij voelt zich ongemakkelijk en komt door de zenuwen heel snel klaar. Ik heb ook een keer gehad dat hij juist heel langzaam klaar kwam door zenuwen. Het kan ook dat zijn penis gevoelig is, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk doordat het eerder nog niet is gebeurd. Stel hem een beetje op zijn gemak, wie weet helpt dat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Misschien lang geen seks gehad. Maar hij vindt jou blijkbaar heerlijk opwindend. En dan doet ze eindelijk ....

De volgende keren is er misschien wat spanning bij: als ik maar niet.... Dat kan bij ons mannen wel eens wat te veel van het goede zijn :)

Zijn die 2e, 3e, 4e keer dezelfde dag, of een tijdje later? Een tweede poging, een half uurtje later kan natuurlijk altijd. Dan is de boel meestal wat minder gespannen.

Tijdens: Langzaam opbouwen, niet gelijk de beuk erin, maar begin met lekker likken, zijn buik, dijen, zak, zachtjes op zijn ballen zuigen. Pas als jij vindt dat het tijd is neem je hem in je mond.

Spreek met hem af dat hij aangeeft wanneer hij gaat komen en dat jij dan even stopt. Zo kun je hem plagen en het feest net zo lang uitstellen als je wilt.

Have Fun !

Toegevoegd na 1 minuut:
Misschien doe je dat al maar pijpen met condoom kan ook, geeft net een tikkie minder gevoel. Maar is misschien ook minder leuk voor jou.
Desnoods een condoom met een smaakje :)

Toegevoegd na 1 minuut:
Misschien doe je dat al maar pijpen met condoom kan ook, geeft net een tikkie minder gevoel. Maar is misschien ook minder leuk voor jou.
Desnoods een condoom met een smaakje :)

Toegevoegd na 1 minuut:
Misschien doe je dat al maar pijpen met condoom kan ook, geeft net een tikkie minder gevoel. Maar is misschien ook minder leuk voor jou.
Desnoods een condoom met een smaakje :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik niet drie toevoegingen in 1 minuut gemaakt
en ik stotter ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha idd. geeft niet adrieK kan iededreen overkomen :P
Hij heeft het nog maar een paar keer meegemaakt en vindt het heel erg geil als je dat doet. Daarom komt hij zo snel. Zijn vorige relaties deden het niet of iets dergelijks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
* 1 Jij bent goed en hij is gek op je
* 2 Hij kan zijn bodembekkenspier trainen en heeft véél meer controle over zijn orgasme (het soort "afknijpen" van je laatste plasje)
* 3 Tantra werkt als je er alle 2 voor wilt gaan en voor open staat
* 4 Wees BLIJ dát je het zo snel voor elkaar krijgt en na 8x achter elkaar denk ik niet dat dit probleem na 2 bewegingen nog steeds optreed
* 5 Ik weet wel dat HIJ dan de volgende dag niet meer kan lopen dus ik zou het in een weekend plannen :D
* 6 Heb totaal geen idee waar ik het over heb natuurlijk, weet alleen wél hoe f()cking zeer het doet de volgende dag maar het NEVER nooit had willen missen en ondanks geen pasklare oplossing voor je heb maar na een keer of 6 is het het echt wel einde verhaal met "2x op en neer"
*7 Stel je nieuwe lover op z'n gemak en zeg dat het je niet uitmaakt, en pruts gewoon lekker door totdat je alle 2 op hetzelfde level zit.... dan heb jij ook wat aan "zijn ding" behalve een mond vol en stress kan 2 kanten op slaan : of spontaan door emotie gelijk komen / of impotentie :

Medicatie of traumatische ervaringen uit ZIJN verleden kunnen ook meespelen, dit wordt vaak onderschat omdat mannen "zelfs beste vrienden" het niet "stoer" vinden of er sowieso nog nooit met iemand over gehad wegens schaamte.
Degene die dit bericht nu schrijft loopt absoluut wél te koop met "wat ie allemaal veroverd heeft" maar er zijn maar 2 vrienden die weten dat er ook "andere dingen" zijn gebeurd met mij waar ik niet zo blij mee ben.

Dit kan ook bij hem het geval zijn, en nee ik ben geen homo, maar 100% metro/hetero (4 oudere zussen) dus heb het kunstje af kunnen kijken.
Misschien heeft hij een blokkade wat nog een jaar kan duren voordat je daar doorheen bent als het serieus is.

Als het "just 4 fun is" dan moet je het maar zo laten als het is, maar het kan zijn dat je em leuk vindt en dan kan hij (ik word meestal gezien als player 1e klas en ben gewoon een fucking mietje want ik SMELT gewoon bij aandacht en als het er op aankomt..... klap ik dicht, ben geen supermodel of zo iets, maar van 16 tot 50+ trek ik aan met mijn bijdehante bek) daardoor ineens in de stress raken. Floepx4 maar Floep na 6x achter elkaar, dan heeft ie of een Goddelijke ... of heel veel stress en probeer dan de "lieve lady" uit te hangen. Mannen hebben soms ook angst maar dat is "niet stoer" natuurlijk. VOORSPEL VAN 2 UUR!!!! En em dan NIET laten komen. Maak em gek door em NIKS te geven, een dag later wél laten komen, en let dan maar eens op!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel mannen komen naar hun zin met een vrouw te snel klaar. Blijkbaar word jou lief van orale sex nog heftiger opgewonden.

De oorsprong voor veel mannen ligt in de pubertijd en het mastruberen toen. Ze hebben zich aangeleerd zo snel mogelijk klaar te komen en dat breekt op wanneer ze met een vrouw zijn het ze het wel langer zouden willen laten duren.
Een aantal mannen zal het beter kunnen beheersen dan de anderen... Suc6 en sterkte.