Jongen 18 meisje 12?

Hoi.
Ik ben 12 jaar. En een hele goede vriend van mij is 18. We willen allerbij sex. Maar is het wel goed op die leeftijd? En ik heb wel gevoelens voor hem. Maar hij ook voor mij. Maar volgens mij durft hij dat niet door te geven. Ofzo. Maar ik zou dat heel graag willen maar is het strafbaar?

Tnx

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K
Kimath
12 jaar geleden
Niet doen! die jongen gebruikt je alleen maar voor de seks, en het is strafbaar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij gebruikt mij niet. Hij is vertrouwlijk echt waar!
Kimath
12 jaar geleden
12 is nog best jong, ik zou zelf nog een paar jaartjes wachten, en kies dan iemand van je eigen leeftijd. Lees je van te voren even in op www.sexwoordenboek.nl en www.sense.info zodat je niet voor rare verrassingen komt te staan na die tijd.
Kimath
12 jaar geleden
Het maakt niet uit of hij dat zegt of niet, seks met iemand onder de 16 mag niet volgens de wet. Hij is dus strafbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank u. Maar ja eigenlijk ben ik ook best wel bang dat hij later na sex zegt doei. Maar ik wil dat heel graag x
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar, als ik het Zoo graag wil. En hij ook wattan nog?
Kimath
12 jaar geleden
Dat bedoel ik dus, dan gebruikt hij je. Ook al wil je het graag, ik zou echt nog even wachten hoor. De eerste keer is toch wat bijzonders, je moet 100% zeker weten dat je het wilt. En zoals ik al een paar keer zei (het lijkt niet door te dringen) het is STRAFBAAR voor die jongen van 18, omdat hij dan seks zou hebben met iemand onder de 16 jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké ik weet wel dat het straf baar is. Maar ik ben ook 100% zeker dat ik dat wil. Maarjah
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je dat hij opgepakt wordt? Zoals Kimath al paar keer aan heeft gegeven mag het niet volgens de wet! En wees niet zo gefocust op sex, je bent te jong en hij te oud. punt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-.-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom geloof ik hier helemaal niets van?
Kimath
12 jaar geleden
Ik begin er ook aan te twijfelen, het lijkt mij behoorlijk duidelijk dat die jongen in de gevangenis gaat eindigen als ze samen wat gaan doen. Als de vraagsteller dan nog zo stronteigenwijs is, dan zoeken ze het maar uit met zn 2en. Kan ze hem straks in de gevangenis gaan opzoeken met haar dikke buik.
zondag
12 jaar geleden
Een jongen van 18 die sex wil met een kind van 12 is gewoon een pedofiel. Is dat nu nog niet duidelijk?

Het beste antwoord

Han het is strafbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik las net iets over dat er 5 jaar tussen moet gaan zitten. Hij is net 18 geworden en over 5 maanden ben ik 13. Is en blijft het nog steeds strafbaar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn God, heb jij moeite met lezen ofzo. Hoe vaak moeten mensen je nog zeggen dat het STRAFBAAR is. De jongen kan ervoor de GEVANGENIS in draaien...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kattje60
LEES wat C4th schrijft!
Die 5 jaar ertussen heeft er NIETS mee te maken!!!
Kimath
12 jaar geleden
Ik doe al niet eens moeite meer, de vraagsteller is zo eigenwijs dat ze niet luistert, of het is een troll.

Andere antwoorden (5)

Ja jij bent jonger dan 16 jaar (minderjarig). Dat maakt hem strafbaar als hij met je besluit te vrijen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag eens aan je ouders wat ze er van zouden vinden..

Natuurlijk is dit strafbaar! Onderstaande bronnen bevestigen de vele antwoorden.

Toegevoegd na 4 minuten:
Er zijn een heleboel mensen die hebben diep nagedacht over welke leeftijdgrens ze nu zouden willen hanteren.. Die 16 jaar is dus niet zomaar uit de lucht gegrepen.

Aangezien jij 4 jaar jonger en daarmee 25% onder die grens ligt zou het dus maar zo kunnen zijn dat het niet alleen "lekker, gezellig en leuk" is, maar ook zeer heftig voor je lichaam / psyche..

Die heleboel mensen die diep hebben nagedacht deden dat voor jou bestwil.. Wees slim en waardeer dat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Draait hem alleen om de porno. Je denkt dat hij betrouwbaar is??? haha :) Dat zijn de mooiste.
Als je 12 bent kan jij helemaal niet goed inschatten wie te vertrouwen is en wie niet.
12 jaar is veel te jong vooral met een gast die met zijn opel gsi voorkomt gereden.
Goeie tip stel deze vraag even aan je ouders die hebben vast wel goeie raad.

Succes!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij een hele goede vriend van jou is dan zou hij geen seks met je willen. Dan zou hij wachten tot je wat ouder bent. Dan zou hij je zeggen dat je beter, op een later moment, seks zou kunnen hebben met iemand die meer van jouw leeftijd is. Dan zou hij je zeggen dat seks fijner is met iemand als je samen verliefd bent, vooral als het die eerste keer is. Dat die eerste keer bijzonder moet zijn.

Als hij zo nodig seks wil hebben dan kan hij daarvoor een ouder meisje zoeken en zou hij jou met rust moeten laten.

Meisje, die eerste keer kan je maar 1 keer doen, en het zou wel zo leuk zijn als het een beetje bijzonder is, met iemand die echt om jou geeft. Deze jongen wil je waarschijnlijk alleen gebruiken.

En strafbaar? Dit zegt de politie: Kinderen tot 12 jaar zijn voor de wet altijd beschermd. Het is verboden om seks te hebben met iemand beneden deze leeftijd. Tussen de 12 en 16 jaar ligt dat wat anders. Als er seks plaatsvindt met iemand die ouder is, dan kunnen de ouders daarvan aangifte doen. Het betrokken meisje moet dan ook worden gehoord door de politie en uiteindelijk zal een rechter uitmaken of het strafbaar is wat er is gebeurd. Dat is afhankelijk van de situatie. Als een meisje van 15 seks heeft met haar vriendje van 16 zal dat geen probleem zijn. Is die persoon bijvoorbeeld 30, dan kan het wel een probleem worden. Vanaf 16 jaar is het niet verboden om seks te hebben (op vrijwillige basis natuurlijk).

Je ouders kunnen dus aangifte doen, wat de verdere consequenties zullen zijn is nu niet te zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Duidelijk antwoord, dikke +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij echt een vriend van jou is, dan zou hij geen seks willen: Prima +
ik ben geen meisje hoor,, maar ten 1ste is het strafbaar.
ten 2de laat hij mischien wel in de steek, want dat gebeurt zo vaak!! en ten3de kijk liever naar porno in plaats van sex hebben op een jonge leeftijd, is beter dan zwanger raken.
oke jullie hebben mischien wel gevoelens voor elkaar jullie willen sex hebben, maar wat ga je doen als je zwanger bent...
meid doe tog normaal en wacht gwn lekker af tot je 16 bent..