hoe weet ik of mijn vriendin een orgasme faked?

ik had gister seks met mijn vriendin we waren al bezig maar ik merkte dat ik niet echt in de stemming was maar vond het raar om opeens te stoppen ofzo dit merkte mijn vriendin dus ze vroeg het ik zei van wel, dus ik ging door tot ze een orgasme kreeg vandaag vertelde ze me dat ze het gefaked had maar nu ga ik steeds denken dat ze het faked, hoe weet ik of haar orgasme echt is?

P.S. het ligt niet aan ons seksleven die is gewoon goed was op dat moment gewoon even niet in de stemming

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.8K
Amadea
10 jaar geleden
Je hebt zelf gelogen. Eigenlijk logisch dat zij dan ook liegt. Als jij eerlijk had gezegd dat jij niet in de stemming was, dan hadden jullie samen kunnen beslissen of doorgaan nodig was.
Ritsuka
10 jaar geleden
als jij je vriendin goed kent, dan voel je het verschil echt wel hoor.
die samentrekking van de baarmoederhals kun je niet faken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien kun je haar eens vragen de werking van al die interessante knopjes aan je te demonstreren... Hoe doet ze het als ze het zelf doet?
Kristal
10 jaar geleden
Ritsuka, dat kan echt wel hoor, je kan je vagina heel goed zelf samentrekken.
Ritsuka
10 jaar geleden
Ja, je kunt die samentrekking wel doen, maar niet met de snelheid dat gebeurt bij een orgasme, dat is echt anders
Kristal
10 jaar geleden
Dan verschillen we van mening :)

Antwoorden (2)

Als jouw vriendin zo goed kan faken, dat jij het verschil niet merkt tussen echt en fake, dan zal jij nooit weten of jouw vriendin haar orgasme fake is of echt, tenzij zij het je verteld.
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
haha, ja :P
Je zou bij een echt orgasme het kunnen merken aan de spieren die samentrekken en ontspannen en dat de vagina heel nat wordt. Verder kun je het moeilijk echt merken tenzij ze het verteld. Je zou het subtiel aan haar kunnen vragen of ze klaar is gekomen.