Is het gebruikelijk om zo'n 4 tot 6 keer per dag klaar te willen komen? (uitleg hieronder:)

Ok,ik wéét het,het heeft een klein beetje te maken met een eerdere vraag die ik gesteld had (maar die gewoon weer verwijderd was omdat die al eerder gesteld zou zijn?),maar ik heb enorme *zin* altijd,d.w.z. dat ik gewoon sterke behoefte heb in sex (masturberen of n**ken enzo) en lekker 4 tot soms wel 6 keer per dag klaarkomen.

Wat ik me nu écht serieus afvraag is of dat wel (zelfs voor mijn eigen leeftijd,ok?) gebrúikelijk is en of méér van mijn leeftijd hier * last* van hebben of óók zo vaak zo'n zin hebben,als jullie begrijpen wat ik bedoel?

Of is het dan zo,dat ik veel sperma aanmaak per dag?

Hoe zit dat dan?

Weet iemand hier misschien een goed antwoord op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
18.7K
Ritsuka
12 jaar geleden
Je zit zeker in de puberteit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja....wat moet ik zeggen? Ja, dus maar....
Ik kan daar toch niks aan doen? Ok,bedankt iig, Dennis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@cathje: Uhmmmm...ja,eigenlijk best wel...X|.....Tenmisnte: dat kan dan eigenlijk niet anders,hè?... Ok,bedankt iig ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En juist bij al deze antwoorden weer een "minnaar", uiteraard anoniem!. Mijn hoogste minachting is hier wel op zijn plaats, denk ik. Heb ergens een gefundeerde mening over, positief of negatief, of ga ganzenborden!
amigo
12 jaar geleden
ja ik wilde er ook al naar vragen, op ELK antwoord een min, ik ben nu toch wel benieuwd wat deze persoon dan zelf had gezegd. maar komt dit vaker voor kunnen we evt eens aan de moderatie vragen om uit te zoeken wie het is en of hij/zij dat vaker doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze moeten dat plussen en minnen gewoon lekker openbaren! Waarom anoniem?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed plan Smurfje: plus! (dat gaat ook al niet: een plus of min op een reactie geven :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe oud ben je dan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@madeliefjew: dat had ik je toch al gezegd? 15,in sept. 16....maar wáárom vraag je dat steeds?....Ik bedoel: je bent nog maar 11,joh?(nét als die meneer toe zei door op je fottotje te klikken,zag ik 't nu óók: je profiel)..wat is de bedoeling dan van je vraag?....En is deze vraag van mij aan het GV-forum niet een beetje té vérregaand voor jóu,joh ;) ?...ok,groetjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ABIB: hmmm,eigenlijk géén échte reactie volgens mij,man,maar ok: dát is dan ook de reden wáárom ik deze vraag heb gesteld en ik denk dat ik wél m'n nek uitsteek voor een héleboel gasten van rond mijn leeftijd,k? Maar ok,misschien heb jij dan ook ergens wel gelijk... groetjes, Dennis

Het beste antwoord

Je zit gewoon in de puberteit. Op jouw leeftijd is een man op zijn vruchtbaarst. Op deze leeftijd heb je je seksuele piek. Vroeger werden mensen niet zo oud dus moest er ook veel eerder worden voortgeplant. Dat je zoveel aan seks moet denken is dus normaal. Je libido is gewoon erg hoog. Met de jaren zakt dat vanzelf wat af. Zoek een leuke vriendin die een vergelijkbaar libido heeft. Met masturberen is niets mis maar het moet niet het enigste zijn waar je aan moet denken op een dag. Dan word het dwangmatig. Maar zo te lezen valt dat in jouw geval wel wat mee. Als je er echt last van hebt zou ik wat minder seksuele prikkels opzoeken. Veel succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Je maakt echt niet te veel sperma aan. Je hebt schijnbaar lust en zin in klaar komen. Opwinding en fantasie spelen door je hoofd. Lekker je gang gaan als je dat wil.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Héél hartelijk bedankt voor uw antwoord alvast,hoor... groetjes,
Dennis
Haha, 4 tot 6 keer per dag lijkt me toch wat veel.
2x at max kan ik me voorstellen.
Zolang je hier geen hinder van ondervind gewoon lekker blijven trekken, anders zoek een hobby.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zal de leeftijd zijn; één en al hormonen :-)
Waarschijnlijk zakt die behoefte wel weer wat af. Het is ook wel lastig en vermoeiend zo, lijkt me.
Maak je geen zorgen!

Toegevoegd na 1 minuut:
Als moeder van een paar puberzoons weet ik er iets van af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pfff...dit is echt wel een geruststellend antwoord.. Ik dacht soms wel van of ik niet * oversext* ben ofzo... Ok vette dank,ok? Hartelijke groetjes, Dennis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
T lijkt mij niks, dat me ma het weet, dat ik me trek.. ik doe t meestal 3 x in een week. Dus het is gewoon p.p. verschillend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha; het is ook niet zo dat ik dit soort dingen regelmatig met hun bespreek, maar moeders hebben vrij veel door hoor... ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ dinges95: ee,jij bent misschien dus óók 15 ofmisschien al 16?(zie ik aan je username). Nee,joh: mijn ouders zijn wat dat betreft héél ruimdenkend enzo (mijn moeder is 35 en m'n vader 37,dus nog niet echt heel oud eigenlijk),maar om dit met hún te bespreken vindt ik een beetje uhmmm * not done* zeg maar..een beetje eng... @Emma: ja,ik denk óók wel,dat ze iets weet ofzo,maar dat laat ze dan niet merken weet je... Ok,jullie óók bedankt voor jullie reactie,k? Pfffffft...: ik steek wél m'n nek uit voor al die gasten die met hetzelfde als ík zitten....;) groetjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij is het echt niet met de puberteit te maken, nu vrijen ik en mijn vriendin ook wel meerdere ( soms ook 4 a 6 ) keren per dag hoor.. wijl ik vroeger heel meer gesloten was op zo'n gebied. Heeft ook wel te maken met het gevoel we hebben en het verlangen naar mekaar, vaak is dat alleen lekker liggen knuffelen , edoch gaat dit héél vaak over in een lekkere vrijpartij..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@koenie:
ja,inderdaad! Het is nét zoals u het óók zegt weet u? Dat van naar elkaar verlangen enzo,dat hebben mijn vriendinnetje en ik dus óók! En dan ook knuffelen en friemelen enzo ,nou,en dan gebeurt het dus zo vaak,dat we dan uiteindelijk met elkaar gaan neuken gewoon.... Maar écht hartstikke bedankt voor uw mooie reactie ;) groetjes...
Je vraagt of het gebruikelijk is. Gebruikelijk lijkt dan te betekenen "normaal" of gemiddeld.

Normaal kunnen we denk ik niet bespreken, Ieder mens is anders en zolang je niemand kwetst of pijn doet is alles wat jij wilt normaal

OK dus gemiddeld dan: 6x per dat is zeker niet gemiddeld. Voor een gemiddeld nederlands stel (maar die zijn dus (ook gemiddeld) wel wat ouder is het geloof ik 2x per week....

Maar je bent echt niet de enige, zie deze link, een arabische sjeik die het 63 jaar lang (!!!!) elke nacht met 3 vrouwen doet!!!!! (onvoorstelbaar toch)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok,over die sjeik: hahaha...is een goed verhaal: dank u wel. Tja,ik kan er niks aan doen,weet u,'t is gewoon héél sterk enzo. Zou het óók te maken kunnen hebben met zomer of winter?
Is er dan b.v. óók verschil in behoefte? Ok,bedankt,hoor..;) Groetjes,
Dennis
amigo
12 jaar geleden
Tja ik stond er ook van te kijken. Over dat verschil in behoefte het volgende: Als je iets nieuws ontdekt en je vind het leuk kun je er min of meer bezeten van raken. Om nu een (heel gevaarlijke) vergelijking te maken: Mensen die nieuw zijn op GV vinden het zo leuk dat ze er uren per dag aan besteden (soms met gemak 10 uur gok ik). Mensen die GV niet kennen of er niks aan vinden begrijpen daar helemaal niks van. En..... na verloop van tijd slijt bij veel mensen het ergste enthousiasme er van af, al blijven ze het leuk vinden. OP EEN PAAR mensen na. Die houden het maand na maand vol om meer uren dan jij aan sex besteedt, vragen op een computer te beantwoorden. Zijn we weer terug bij mijn antwoord: als je niemand schaadt, doe lekker wat je zelf wil dus ....
amigo
12 jaar geleden
PS o ja, ik wordt zelf van heerlijk warm weer ook wel wat "zwoel" meer dan van vrieskou dus het lijkt me helemaal niet gek dat de temperatuur uitmaakt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok,dank u wel ;) groetjes en prettig weekend
De één heeft er meer behoefte aan dan de ander. Toen ik zo oud was als jij nu bent, deed ik het vrijwel dagelijks: nieuw, spannend en ontspannend tegelijk. 2 keer per dag was voor mij wel het maximum. Ik ben nu 50 +, maar ben nog steeds actief met sex en masturbatie, heb er vaak zin in en doe het ook regelmatig. Ik voel me er goed bij, doe er niemand kwaad mee en volgens mij mag het van de dokter, liever gezegd, ik denk dat het hartstikke gezond is (zowel fysiek als mentaal). Je denkt kennelijk veel aan sex, dan ben je in goed gezelschap, want onderzoeken wijzen uit dat het merendeel van de mannelijke bevolking veel aan sex denkt. Probeer wel, als je sex hebt, er open en eerlijk met je partner over te praten (frequentie, verlangens, voorkeuren) en doe je best ervoor te zorgen dat je partner het ook leuk, lekker en opwindend vindt, dan weet ik zeker dat je een gelukkig mens zult zijn. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey,BraBart: u hartstikke veel bedanktvoor uw mooie antwoord. Ik begon écht te denken dat het niet gebruikelijk was,zoveel keer op een dag weet je. Nogmaals bedankt voor uw antwoord ;) Groetjes, Denns
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
You're welcome !
Op internet heb ik een interessante site gevonden die je wel geruststeld denk ik.
Tenzij je er zelf geen controle meer over hebt, dan raad ik je aan in therapie te gaan hiervoor.

"Hoe vaak je masturbeert maakt op zich niet uit. Het maakt deel uit van je seksuele ontwikkeling. Het kan echter ook dat je vindt dat je er te weinig controle over hebt.
Sommigen doen het bepaalde periodes vaker dan op andere momenten in hun leven. Hier cijfers op kleven, is moeilijk. Tijdens de puberteit gaan de meeste jongeren op ontdekkingstocht van hun lichaam en is het zeker niet abnormaal dat je veel masturbeert. Vaak masturberen is op zich niet schadelijk voor je gezondheid.
Heb je het gevoel dat je te veel masturbeert en dat je er de controle over verliest, dan kan je een verslaving aan het kweken zijn. Dit is niet meteen meetbaar, maar het gaat eerder over een steeds aanwezig dwingend gevoel om je door je opwinding te laten afleiden. "

Zie verder de bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok,héél hartelijk dank voor uw antwoord en link,hoor ;) groetjes,
Dennis ( u krijgt óók een plusje)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan hoor. Hopenlijk heb je er wat aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verklaar je minnetje eens nader?