beschamende vraag?

als ik een tampon in doe,
en ik wil hem er weer uit halen dan blijft hij hangen aan stukje vlees, ik kan dat stukje vlees wel wat opzij schuiven zodat ie eruit kan maar soms doet dat echt pijn.
is dat normaal?
het is een soort van draadje vlees wat over mijn gaatje zit.

help! kan het gevaarlijk zijn?
en kan nu geen sex meer hebben ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Ik denk dat dat je maagdenvlies is. Dat is een randje rondom de ingang van je vagina. Dat kan nog wel eens in de weg zitten als je nog maagd bent en je een tampon in wilt doen.

Het kan ook zijn dat je tampon nog te droog is om het eruit te halen. Je trekt dan op die manier een stukje weefsel mee. Ook kan het zijn dat je te grote tampons gebruikt.

Zorg altijd dat je de juiste maat tampon gebruikt en verwijder hem pas als hij goed verzadigd is. Dat is zo ongeveer tussen de 4 en 6 uur.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je het niet helemaal vertrouwt zou ik toch even naar de huisarts gaan.

Ik denk niet dat het gevaarlijk is en dat het invloed heeft op je seksleven later.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn zus heeft dit ook gehad, maar kon de tampon er helemaal niet meer uitkrijgen. Ze is er toen mee naar de huisartsenpost gegaan waar ze dat stukje vlees toen door gesneden hebben (onder verdoving). Het schijnt dat dit bij nog wel aardig wat meisjes voorkomt.
Je kunt dus naar de dokter gaan om te vragen of hij het weg kan halen, of doorsnijden, zodat je er in het vervolg geen last meer van hebt.