Het kan een voorspel tot zijn. Maar dat hoeft niet per se.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Moeilijk te zeggen. Als je iemand gewoon als begroeting of afscheid een zoen geeft, kun je dat geen seks noemen. Aan de andere kant, als een jongen (ik neem aan dat jij een meisje bent) jou tegen je wil een tongzoen geeft en zijn tong in jouw mond steekt kan dat als verkrachting worden gezien. Als je met je vriendje aan het zoenen bent zou ik dat ook geen seks willen noemen, maar eerder erotiek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verkrachting niet, hoogstens aanranding.
Nee, maar het kan wel deel uitmaken van het voorspel...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind zoenen geen seks, maar velen vinden zoenen met een ander wel vreemdgaan (= je vaste vriend(in) bedriegen met een ander).
13 jaar geleden
Zoenen is een begin van iets moois maar behoort niet tot seks, dat is de later stadion ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind zoenen heel intiem. Het ligt er natuurlijk ook aan op welke manier er gezoend wordt. Een kusje op de wang of mond vind ik geen sex, maar hevig tongzoenen, tja dat doe je zomaar niet met iedereen en ik vind dit onder sex vallen. Meestal is dit het begin van iets moois.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tongzoenen zonder toestemming van het slachtoffer wordt gezien als verkrachting. juridisch is het dus gelijkgesteld aan sex.
gevoelsmatig vind ik dat ook wel. op het moment dat een zoen op de mond overgaat in tongzoenen (uiteraard met wederzijds goedvinden) dan komt er een ander gevoel om de hoek kijken een gevoel dat zich misschien het beste laat omschrijven met lust en dat is naar mijn gevoel onderdeel van seks.