Penisvergroten

Zijn we bepaalde tactieken voor?
Of zijn er andere middeltjes voor (crêmpjes) ofzoiets die gewoon te koop zijn bij de drogisterij?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (11)

er zijn wel bepaalde technieken voor ,maar of ze het gewenste resultaat geven dat zal je zelf moeten ondervinden kijk even naar dit filmpje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee en als ze al te koop zijn, werken ze niet. Alleen een operatie kan helpen maar als je een documentaire erover hebt gezien, laat je dat wel uit je hoofd. Het is inmiddels al 2 jaar geleden dat ik het gezien heb, maar wat me bijgebleven is, is dat je 8 uur lang met een gewicht van 2 kilo aan je lid moet laten hangen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom een min
+ van mij
paulus811
13 jaar geleden
Dank je marion. Ik denk dat de min komt van iemand bij wie de operatie niet geholpen heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
whahahahahha dan maar een aambeeld eraan
Middelen om je penis te vergroten bestaan niet.
Wil je je penis echt laten vergroten, dan dient dat operatief te gebeuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou eerder een afspraak maken bij de psycholoog als je hier onzeker over bent. Niet lullig bedoeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is één methode die werkt om de totale lengte van de penis te vergroten, die alleen wordt toegepast in zéér extreme gevallen.
Het gaat dan om een operatie waarbij feitelijk weefsel wordt verwijderd rond de aanzet van de penis - hij wordt dus niet langer gemaakt, maar min of meer 'uitgegraven'.

Pillen, zalfjes, massage, rekoefeningen en vacuumapparaten: het helpt allemaal niets, dus gooi je geld er niet aan weg.

Mocht je een vaag idee hebben dat je penis niet ongeveer gemiddeld is: denk niet te snel dat ie te klein zou zijn. Het gemiddelde van een penis in erectie is nog altijd 15 cm (en hoe lang ie in slappe toestand is zegt niets over hoe lang ie in stijve staat is!).

En bedenk ook: de meeste mensen kunnen makkelijker overweg met een gemiddelde penis dan met een grote - en seks is ook meer dan alleen maar afmetingen :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker, chirurgie. Bij mannen die geen erectie (meer) kunnen krijgen door wat voor reden dan ook kunnen een paar kunststof zwellichamen geïmplanteerd worden. Je gaat dan wel met een voortdurende erectie door het leven maar die kun je naar wens omhoog of naar beneden buigen.

Vraag je in alle andere gevallen af wat het probleem is. Een kleine penis functioneert doorgaans net zo goed als een grotere, al dan niet als een erectie gewenst is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn wel van die vacuum pompen verkrijgbaar in vele sexwinkeltjes .
Helpen alleen maar tijdelijk .
Heelveel mannen denken dat zij te klein geschapen zijn .
De gemiddelde lengte van de penis is 15 cm .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja er bestaan allemaal middelen maar ze werken allemaal NIET! Als je echt een penisvergroting wil, kan je een operatie doen, maar dan komt er ook niet een flink stuk bij hoor.. Denk goed na voordat je zoiets gaat doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gefeliciteerd!
U heeft de website gevonden met links naar veilige en effectieve manieren van penis vergroten alsmede de waarheid over penisvergroting, penis enlargement, penisverlenging etc.

Wilt u 21 Minuten per week wijden aan een bewezen stap-voor-stap programma via dagelijkse oefeningen en eventueel supplementen om uw penis gegarandeerd te vergroten met zo'n 1 cm tot 5 cm en soms zelfs nog meer?...
Zie de eerste bron.

Wees niet naïef: je komt bedrogen uit. Waarschijnlijk ben je veel geld en tijd kwijt zonder resultaat. Veel methoden zijn ook niet zo onschuldig als ze klinken.
Zie de tweede bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom zou je hem willen vergroten? kan toch niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee kan niet. Wat je jezelf wel kan aanleren is om bij het masturberen niet te knijpen, maar dit een beetje losjes te doen.

Spiegel jezelf niet aan porno. Dat soort formaten zijn zeer zeldzaam.