hoe kan je ergens anders dan je vagina een orgasme krijgen?

bijv. bij je borsten, tenen heb ik wel eens gehoord?
alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Door zeer intensieve stimulatie dat kan op verschillende manieren.
Je kunt ook anaal een orgasme krijgen (hoop dat dat woord gebruikt mag worden op GV)
Sommige vrouwen hebben inderdaad zulke gevoelige borsten dat ze door aanraking daarvan en orgasme kunnen krijgen.
En zelfs geestelijk zonder elkaar aan te raken.
Natuurlijk vergt het wel enige oefening en is "the state of mind" erg belangrijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is 'krijgen' dan ook al een vies woord? Zonder gekheid, er is niets mis met 'anaal' zolang je het niet gebruikt in complete pornografische beschrijvingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tja; maar soms is iets gewoon een uitleg en wordt er niets pornografisch bedoelt maar wordt toch verwijderd omdat er een 3 letterwoord in het antwoord staat.
Censuur ok maar dan ook in de vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goh, da's mij nog nooit overkomen, terwijl ik niet verlegen ben om het beestje bij de naam te noemen. Sowieso, wat zou een netter woord voor 'anaal' zijn dan 'anaal' zelf?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben altijd jaloers op jouw mooie verwoordingen en hoe je het toch iedere keer duidelijk en toch weer boeiend weet te houden.
Ik ben misschien wat te direct daarin en vergeet wel eens dat het moderatorteam uit mensen bestaat die nogal eens verschrikt reageren op vragen en vooral antwoorden die ze in hun eigen wereldje niet snel tegen zullen komen. En daardoor maar snel verwijderen en zich vervolgens verschuilen achter "u kunt hier niet op reageren" en "voldoet niet aan"
Allee dat mag allemaal de pret niet drukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zal er toch echt meer aan de hand zijn geweest dan één keer neutraal gebruik van het woord 'neuken', zó snel wordt je account niet geblokkeerd. Hoe kom je hier trouwens met je geblokkeerde account?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij lijden julie nu af van t onderwerp haha
Je kunt een orgasme krijgen door stimulans van o.a. Je erogene zones maar er zijn ook mensen die bij de gedachte ergens aan tot een orgasme komen zonder daadwerkelijk aangeraakt te worden. De vagina is wel de enige plek waar je een verschil kunt merken bij het klaar komen (dwz het vrijkomen van vocht wat geen zweet is).
Een mooie 'discipline' is ook Tantra, het erotisch stimuleren van de geest zonder daadwerkelijk contact.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle orgasmes zijn uiteindelijk afkomstig vanuit de clitoris, die je zowel direct (met vingers of voorwerpen) als indirect (via de vagina) en zelfs puur door aan- en ontspannen van je bekkenbodemspieren kunt stimuleren.

Afhankelijk van wat je erogene zones zijn (borsten liggen tamelijk voor de hand, tenen wat minder, en zo heeft iedereen zijn eigen 'plekjes' kun je zeer opgewonden raken, (net als van beelden of tekst trouwens) en kunnen alle spieren in het onderlijf ook zonder verdere stimulatie ervoor zorgen dat je een orgasme krijgt. Kwestie van je er een beetje op concentreren en je er aan overgeven. En oefening baart kunst.

Maar vanaf waar en hoe je het ook wendt of keert, het 'gevoel' komt uiteindelijk vanuit de clitoris, en neem je waar met je hersenen. (Het ervaren van het orgasme zelf zit uiteindelijk natuurlijk tussen je oren).