Zijn er erotische feesten waar je als vrijgezelle jongvolwassene uit je dak kunt gaan?

Ik ben jong en vrijgezel en het lijkt me leuk om weer een keer een one-night stand te hebben. Eerder ging ik wel eens naar Antwerpen naar een erotisch feest, maar dat wordt niet meer gegeven. Zijn er alternatieven waar je als single man wel wordt toegelaten? De meeste feesten zijn namelijk voor stellen of single vrouwen. En komen daar ook jonge vrouwen (18-30) of ligt de leeftijd ruim boven de 25?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lijkt het je 'leuk'? om weer eens sex te hebben? Wat is er mis met je handje, dan? Sex is echt meer dan een broodje-frikadel, hoor - zélfs bij een one-night-stand kunnen de vonken er spontaan afslaan, en gaat het dak eraf....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
‘leuk’ is zo’n mooi waardewoord dat je digitaal niet kunt inschatten op z’n waarde. Het feit dat Jcvs22 een serieuze vraag stelt en naar een specifiek feest vraagt, geeft toch al aan dat hij het serieuzer neemt dan een broodje frikadel. Wel een erg snelle conclusie nieuwsgierig.

Antwoorden (6)

Je kan je inschrijven bij scoren.nl, en hopen op een date om samen naar een paren-avond te gaan. Er zijn er meer als jij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, die zijn er, maar die gemiddelde leeftijd inderdaad wat hoger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat soort feesten bestaat wel, als je het net afstruint,kom je ze wel tegen. Maar het is niet de bedoeling daarvan, uit je dak te gaan,maar uit je pantalon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit m'n dak of uit m'n pantalon, dat maakt niet veel uit ;-) Wel goed opgemerkt trouwens.
Volgens mij bestaan er van die swingersfeestjes (weet niet of het precies zo heet), dat lijkt me wel iets voor jou.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor, je hoeft helemaal geen stel te zijn om binnen te komen je kan ook gewoon met je buurvrouw of gewoon met een vriendin die ook singel is , als jullie eenmaal binnen zijn , nou ieder zijn,haar eigen pad,dus hier paar feestjes je heb wasteland, bitch, pornstar, kliniek etc je het is allemaal wel met een dresscode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
genoeg ! Same place in Amsterdam is een erotisch cafe. The Showboat in Zaandam is een parenclub waar ook alleengaande heren mogen komen zo ook parenclub Monique op vrijdags... have fun ;-)