kun je heel graag met iemand (persoonlijk)naar bed willen, maar degene tegelijkertijd helemaal niet leuk vinden

Toegevoegd na 22 uur:
dus als het niet persoonlijk is, dan hoef je in principe niks leuk te vinden aan die persoon?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4K
Kimath
13 jaar geleden
dat kan, dan is het pure lust, dat je iemands lichaam aantrekkelijk vind. Is alleen de vraag of de persoon in kwestie daar wel zo blij mee is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik d8 dat lust alleen maar tot betrekking op jezelf had om je genot kwijt te geraken, ookal is het met een random persoon..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee meidjuh: lust is begeerte, verlangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op wikipedia staat dat lust het verlangen is een behoefte te bevredigen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
begeerte verlangen naar de persoon of naar seks ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan allebei,
in dit geval niet echt de persoon lijkt het
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien heeft hij een soort uitstraling die jij spannend vind

Antwoorden (12)

Je kunt je inderdaad seksueel tot iemand zonder er (verliefde) gevoelens voor te hebben. Dit gebeurt redelijk vaak en is zeker niet abnormaal of zo.

Toegevoegd na 3 uur:
Je kunt je seksueel tot iemand aangetrokken voelen zonder er verliefd op te zijn...........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zin is niet helemaal correct :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je seksueel aangetrokken voelen tot iemand, is inderdaad niet abnormaal.. Maar wel als je in een relatie zit :)
iets moet je wel leuk vinden aan die persoon . Anders ga je er echt niet mee neer bed dus antwoord is NEE
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat verlangen kan er wel zijn.

Lust of seksuele begeerte is het verlangen iemand `te nemen` dat wordt opgeroepen door iemands lichaam, geur of stem.

Het zou dus zomaar kunnen dat je dat zou voelen voor iemand die niet aardig is, maar toch "iets" heeft.

Mij lijkt het geen succes worden.
Want ik denk dat als iemand niet aardig is, hij dat ook niet in bed is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan het ook omdat die persoon heel veel zin in seks heeft en jij toevallig het enige meisje op dat moment bent, maar dat hij verder helemaal niks aan je vindt, maar alleen omdat je toevallig eenmeisje bent?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel zeker kan dat. Voor mannen lijkt dat wat eenvoudiger te liggen dan voor vrouwen.
Daarom gaan mannen ook naar de hoeren. En vrouwen willen zich niet graag alleen maar als lustobject gezien worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat mannen seks en gevoel kunnen scheiden wil nog niet zeggen dat mannen helemaal niets leuks aan die vrouw vinden behalve het feit dat ze een vagina heeft. Er is toch wel iets wat die man opwindt? Als een man helemaal niets aan die vrouw vind....het uiterlijk wat ze niet aantrekkelijk vinden en het karakter niet kan een man toch niet opgewonden raken en zonder opwinding kan een man niet presteren lijkt mij.
Ja dat kan heel goed. Ik kende een man die er erg aantrekkelijk uitzag; echt een stuk! Maar het was een eersteklas eikel en stom als het achtereind van een varken.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar hebben wij elkaar gezien dan?
zondag
13 jaar geleden
Goh wéét je dat geeneens meer? Dat was toch in die parkeergarage?! Jij zei toen nog dat ik zo goed achteruit kon inparkeren. Nu weet ik toevallig(!) dat dat helemaal niet waar is dus vond ik jou meteen al een eikel en toen we later gingen koffie drinken bleek me ook nog eens dat jij oerstom bent. ;-)
Ik persoonlijk ben van mening dat je wel iets aan die persoon leuk moet vinden wil je er seks mee hebben. Nu zag ik ergens iets over hoeren staan en dus kom ik er weer een beetje op terug. Hun zien seks als hun werk en kunnen niet voor iedere klant iets voelen.....dat is ook weer waar. Maar het gaat hier om met iemand naar bed WILLEN (dan denk ik niet dat het om beroepsmatige redenen gaat maar om plezier)....en dus ga ik niet van de hoeren uit maar dan zou je toch echt IETS leuks moeten zien in een persoon anders snap ik niet waar die WIL vandaan moet komen. Maar anderszijds zitten mannen anders in elkaar dan vrouwen, mannen kunnen gevoel en seks van elkaar scheiden en vrouwen hebben daar juist moeite mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat betekent ik persoonlijk . Ik is toch al persoonlijk .Of zie ik dat verkeerd ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel hiermee te zeggen dat ik van mening ben dat je wel iets leuks in iemand moet zien wil je er seks mee hebben, dat bedoel ik niet alleen voor mezelf maar in het algemeen.
Wanneer je in de puberteit zit (en sommigen op latere leeftijd ook) kan dat zeker. Iemand kan bijvoorbeeld een prachtig lichaam hebben maar een onuitstaanbaar karakter.

Als sommigen de kans hebben om, (laat ons zeggen), hun noden te bevredigen met die persoon zullen ze zich op die moment van dat karakter even niets aantrekken.

Je hoort toch heel vaak over 'one-night-stands'.

Op de moment dat je met haar of hem naar bed wilt gieren je hormonen door je lijf, daarna komt vaak spijt of is je nieuwsgierigheid geblust.

Het is algemeen geweten dat jongens dit vlugger hebben dan meisjes. Er zijn uitzonderingen natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, als de hormonen sterker zijn dan je verstand. Want stel je voor hoe groot die kater achteraf is. Je ligt dan in bed met een kerel die wel een lekker lijf heeft maar verder niks. Zonde van jezelf. Want dat lekkere lijf van die man zal met heel veel meisjes in contact komen en dan ben jij een nummer, een niksie.

Je bent meer waard!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat kan niet.

Je moet IETS leuk vinden dat kan lichamelijk zijn of fysiek maar er moet iets zijn wat jou "lust gevoelens" triggert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan. Het lastige is : waar heb je het over van tevoren en waar praat je over erna. Of je ziet elkaar en je doet 'het' onmiddellijk en je loopt daarna direct weg. Hm.
Er is een boek dat heet :"Zout op mijn huid" en dat gaat over zo'n relatie. Best saai.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook dit is weer iets wat van persoon tot persoon verschilt.
Ik heb het eens geprobeerd, maar het is niet gelukt.
Maar dat wil niet zeggen dat niemand het kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij kan dat als het alleen maar om de sex gaat en je dit heel graag wil.

het heeft dan niets met liefde voor elkaar te maken, daar moet iemand op zijn MINST toch wel heel erg leuk lief en aardig voor vinden. (kan nog deze zin nog langer maken maar dat is niet je vraag)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wellicht een vorm van aantrekkingskracht door sexapeal maar NUL op de schaal van innerlijk?