Waar komt de vraag "zullen we een nummertje maken?" vandaan

Ik weet wat het betekent enzo maar ik wil gewoon weten waarom dat zo heet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6K

Antwoorden (1)

Het zou mij niet verbazen als de Kama Sutra daar de oorsprong van is. Een boek met toelichtingen op verschillende standjes. Oorspronkelijk was de vraag dan: "Zullen we nummer zoveel proberen?", en dat is in de loop der tijd veranderd in de algemene vraag.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was ook het eerste wat in mij opkwam. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals je bij de afhaalchinees no. zo- en zoveel van de kaart bestelt? :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja .precies,de chinees nr. 69.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sinds waneer kun je bij de chinees dan grieks bestellen?
Amadea
12 jaar geleden
Het boek is afkomstig uit India!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welk nummer is de doggy style........
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@corsa66, dj coone die heeft een nummer genaamd doggystyle, bedoel je dat?:P
Amadea
12 jaar geleden
Nee, hij bedoelt "op z'n hondjes". Dat is net als 69 en de missionaris één van de bekendere nummers uit het Indiase boek.