Bloed bij anaal vingeren, wat te doen?

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen, ik ben homo en heb een vriend. Elke keer als mijn vriend mij anaal vingert zit er bloed aan zijn vingers en op het bed. De bloed komt vanuit binnen, en is er alleen als ik gevingerd ben. Daarnaast heeft hij geen scherpe nagels of doet het vingeren geen pijn. Wat nu, wat te doen? Mvg.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
4.8K
Ritsuka
2 jaar geleden
Gebruiken jullie wel glijmiddel?
tinus1969
2 jaar geleden
Last van aambeien?

Antwoorden (1)

Om dit te voorkomen moet je vriend misschien (meer) glijmiddel gaan gebruiken en/of rubberen handschoenen aantrekken of een condoom om zijn vingers doen. In een seksshop kan men je adviseren over het meest geschikte glijmiddel en de meest geschikte handschoenen of condooms hiervoor.