Waarom val je na de sex altijd zo heerlijk snel en makkelijk in slaap?

En hebben alleen mannen dit? M'n vriendin zou het liefst nog op blijven om te praten, maar ik ben (soms tot grote ergernis van haar) al snel vertrokken naar dromenland...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blijkbaar hoef je daarna niet naar je werk.

Antwoorden (7)

Omdat je dan helemaal ontspannen bent

Toegevoegd na 1 minuut:
Mannen slapen juist beter met vrouwen naast zich. Maar dan moeten ze wel seks hebben gehad!

Mannen presteren beter de volgende dag als ze seks hebben gehad en daarna geslapen hebben naast een vrouw. Als ze géén seks hebben gehad, presteren ze juist slechter.

Vrouwen slapen zowieso slechter naast een man, seks heeft geen echte gevolgen voor hun prestaties en ze onthouden hun dromen ook nog eens minder goed. Mannen slapen beter na de seks, onthouden hun dromen goed en presteren beter de volgende dag. Het is niet eerlijk.

Het beste remedie tegen hoofdpijn is sex
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over wat voor prestatie hebben we het dan?
Er ontstaat een ontlading wat een heel fijn en ontspannen gevoel geeft. Maar het is niet alleen bij mannen zo, ook sommige vrouwen willen gewoon lekker slapen daarna.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
na een zaadlozing komt er een stof in de hersenen vrij wat een soort slaapmiddel is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja is ook zo simpel, je maakt van die zware rek- en strekoefeningen in bed die heel vermoeiend zijn, is het dan een wonder dat je daarna als een blok in slaap valt?

Ja alleen mannen hebben dit, helaas... Als de vrouw ECHT bediend wordt zoals het hoort, dan valt die naast jou net zo snel als een blok in slaap, maar helaas komt dat niet of nauwelijks voor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wel joh..XiniX...een vrouw maakt ook rek en strek oefeningen..(het is geen ijskonijn)dus is ook moe,maar een vrouw wil meest na een vrijpartij ff douchen en een man vindt dat onzin dus die snurkt binnen een paar minuten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is niet helemaal waar XiniX . Als een vrouw echt bedient wordt zoals het hoort wil ze nog uren met je knuffelen , wat resulteert in een slaap-arme nacht.
Maar dit is slechts mijn mening ( en ervaring ...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet wel lachen om je antwoord Xinix, niet in negatieve zin hoor! Maar ik vind wel dat de vrouw ook rek en strek oefeningen doet!
Na inspanning komt ontspanning dus een heerlijk ontspannen gevoel laat je in slaap vallen. Op de een of andere manier werkt dat bij "de meeste" vrouwen net andersom. Veel vrouwen krijgen juist een adrenaline boost van een orgasme. Tja .. vrouwen van venus, mannen van mars :-)
P.s. xinix heeft er verdomd weinig van begrepen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zowel bij mannen als bij vrouwen komt er endorfine vrij een lichaamseigen roesmiddel daardoor kom je ook "in je hoofd"klaar bij mannen gebeurt dit vrijwel altijd bij vrouwen kost dit ( soms) wat meer moeite .......( maar het kan wel degelijk :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor vrouwen hebben dat ook.