Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

aan de pil, maar 2 dagen ongesteld... Zwanger?

Ik ben al sinds december 2011 aan de pil, en werd altijd al ietsje lichter ongesteld dan zonder. maar meestal werd ik dan na 3 dagen ongesteld, en als ik aan de nieuwe strip begon, was ik nog zeker 1 á 2 dagen ongesteld... Maar deze week was heel anders. Donderdag slikte ik mijn laatste pil, en woensdagavond laat werd ik pas ongesteld. Vrijdag bloedde ik al helemaal niet meer, en begon ik aan de volgende strip. Het was heel donker, zelfs bruin, en dat bleef het van dag 1. Ik heb wel de maand ervoor geen pilvrije week gehad, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Het zou er inderdaad mee te maken kunnen hebben dat je geen stopweek hebt gehad de vorige maand. Je cyclus is dan een beetje in de war. Heb het ook wel eens gehad. Ook zou het kunnen zijn dat omdat je vorig jaar aan de pil bent begonnen, je nog niet helemaal regelmatig ongesteld bent en dus ook een bruine afscheiding hebt omdat je lichaam aan de pil moet wennen. Maar ik gok op het eerste.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat het wel eens van doen kan hebben met het niet hebben van je stopweek. Je lichaam is daardoor namelijk wat ontregeld.

Waar je wel rekening mee moet houden dat het wel mogelijk is om door de pil heen zwanger te worden. Als je het echt zeker wilt weten zou je een zwangerschapstest kunnen halen. Die zijn zo'n tien euro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoelang menstrueer je eigenlijk al?
Het is normaal datje in de 1ste 2jaar van je menstruatie (pilvrij natuurlijk) onregelmatig kunt zijn. Zowel in de periodes dat ie komt als in het bloeden ervan.
Maar normaal gezien als je de pil pakt zou dit moeten geregeld worden, zeker omdat je deze nu al bijna 1jaar neemt.
Misschien kun je het best je dokter raadplegen, als je dit vaker hebt, denk ik dat je een zwaardere pil moet overwegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je wilt weten ga je naar etos haal je een zwangerschap test en je Bezorgdheid of onzekerheid veilig stellen.Met vriendelijke Groet.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding