Zijn condooms met ribbels veel lekkerder als gewone?

Ik en mijn vriendin zijn de laatste tijd op zoek naar iets leuks en ik dacht aan geribbelde condooms. Is dit een goed idee of is het geen verschil??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het niet weten, ik eet nooit condooms.

Antwoorden (7)

Geen verschil, maar wel grappig. Houd er rekening mee dat funcondooms meestal niet CE goedgekeurd zijn. De bekendere merken hebben meestal ook funcondooms in hun assortiment die wel goedgekeurd zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ribbel condoom van Durex is wel veilig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met bekendere merken bedoel ik ook onder andere Durex :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jeps durex heeft ze ook en ik heb die ook een keer geprobeerd met mijn vriend. Ik ben sowieso geen liefhebber van condooms en ik voelde ook niet echt verschil.
ik heb zelf ook met mij vriend ik voel er nix van
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
toen ik nog verkering had en dus nog met condooms vree, hebben wij ze ook eens uitgeprobeerd, maar wat ik mij herinner was dat het een beetje als zand voelde.......
Ik weet niet of mijn geheugen me in de steek laat, want het klinkt mij nu wel raar...
Maar gewoon proberen, dingen uitproberen tijdens het vrijen ials beide dat leuk vinden is heel gezond voor je relatie!

tip:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het latex van condooms is erg dun, en de ribbeltjes zijn dat ook, en daarom voelen veel mensen er weinig tot niets van. Wat je ook zou kunnen proberen zijn Durex Pleasuremax Tingle condooms. Deze condooms hebben glijmiddel met een beetje menthol, dat voor een tintelend gevoel zorgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je merkt er als vrouw niets van. Ook al staat er "ribbed for her pleasure"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik spreek uit ervaring!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk is t voor iedereen verschillend, maar persoonlijk vindt k
Ribbels of noppen fijner. Mijn vriend voelde het verschil niet.