Is het normaal als je seksuele fantasieën hebt over mensen, waar je normaal gesproken niks, maar dan ook niks, mee te maken wilt hebben?

Iewwww. brrr, bah.

En waar zou dat aan liggen?

12 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals je moeder?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien ben je aan het ijlen, omdat je de griep hebt. Zoals in je vorige vraag of komt het door het acuut stoppen met je anti depressie med.
Snuffel
12 jaar geleden
Zoals een hele vieze vent met een dikke pens, tatoeages en lange vieze haren en bruine tanden.
Kimath
12 jaar geleden
Zoals dat jij noemt Snuffel heb ik nou nooit gehad, hooguit als nachtmerrie.. Maar ik heb wel eens gefantaseerd over aantrekkelijke mensen, die ik normaal echt vreselijk vind qua persoonlijkheid.
Maar ja, in zo'n fantasie praat je toch niet echt ;)
Snuffel
12 jaar geleden
hihi. ja, dat heb ik ook wel eens Kimath.

Het beste antwoord

Ik heb genoeg fantasieën die ik niet in de praktijk wil brengen. Voor de duidelijkheid: niet omdat ze ethisch niet verantwoord zijn, maar omdat ik er geen behoefte aan heb.

Er zijn voor mij twee soorten (seksuele) fantasieën:
- Fantasieën die je in de toekomst misschien wel in het echt wilt meemaken/doen (etc), maar er nog niet aan toe bent (een voorbeeld: een trio).
- Fantasieën die je in je droom (of gedachten) lekker vindt, maar als je dan wakker wordt dan ben je er helemaal niet van gecharmeerd (voorbeelden van mij zijn: seks met vrienden/vriendinnen, genomen worden door 'Ludo Sanders' van GTST).

Ik zelf val op vrouwen en omdat ik mijn vriendin ''''al''' een week lang niet is geweest, begonnen mijn gedachten af te dwalen en zag ik ineens voor me over hoe ik en die (lelijke) man in de trein seks zouden kunnen hebben. Schrok me dood, jakkes.

Iemand zei hier dat het te maken zou kunnen hebben met het stoppen met de anti depressiva. Ik ben ook pas twee maanden gestopt, maar het lijkt me sterk dat er een verband tussen is hoor.

Het lijkt me een redelijk normale zaak, maar snap dat je er niet zo gecharmeerd van bent!

Toegevoegd na 1 minuut:
TROUWENS. Toen ik jaren terug wakker werd van een droom over mijn boze stiefmoeder, waarin ik de 'liefde' met haar bedreef, snapte ik trouwens echt niet waarom ik zoiets droomde :')
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snuffel
12 jaar geleden
Hoi! Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Daar kan ik wel wat mee. Ik de droom was het trouwens geweldig, fantastisch, heerlijk. Maar in het echt zou ik over mijn nek gaan. Maar door de droom was ik even in de war: zou ik zoiets echt willen, dat kán toch niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, daar hoef je niet bang voor te zijn.
Geloof me; in het echt wil ik ECHT geen seks met mijn stiefma ;-) en mijn vrienden ook niet. Laat je niet gek maken door die dromen haha.

Andere antwoorden (3)

Of het normaal is weet ik niet.
Maar misschien is het een bijwerking van het acuut stoppen met je anti depressie med. Zoals je al aangaf in een eerder vraag. Sterkte ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snuffel
12 jaar geleden
Nou, laat ik dan maar gauw weer een tabletje nemen.
Ja alle fantasieën zijn normaal. Daarom zijn het ook fantasieën. Een onschuldige manier om wat grenzen op te zoeken in je hoofd. En met de verschillende levensfasen heb je verschillende fantasieën. Ik schat dat 99% van de mensen "ongepaste" fantasieën hebben die ze aan niemand durven te vertellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat is normaal,
en het gekke is dat het vaak helemaal niets met die bepaalde persoon te maken heeft.
Het is meestal een situatie wat opwindend is.
bv als een leerling fantaseert over sex met een leraar, gaat het meestal over een machtsverschil.

dus analyseer het maar eens wat de setting is van je fantasieen.