Kunnen Jongens op een andere manier zichzelf bevredigen dan door af te trekken?? Zonder speeltjes

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.7K

Antwoorden (11)

Ja, door een opblaaspop?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een opblaaspop is ook een speeltje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat hem nou in de waan dat het een echte vrouw is XD!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien mag je vader hem/haar(?) eens lenen?
En wie weet vind je moeder dat een prima idee?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
stemming stijgt, niveau daalt :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is stil, is de pop aangekomen na 3 dagen :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk het hahaha
Zwaffelen? Is toch weer iets anders dan aftrekken en is ook gericht op de seksuele behoeften van mannen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ROFL!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom nou 2 minnen? Zwaffelen is briljant gevonden. Was ook het eerste antwoord wat in mij opkwam toen ik de vraag las
Door sexfilms te kijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan bevredig je jezelf niet. Je moet wel wat meer doen om klaar te komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook dromen en klaarkomen dan ben je ook niet bezig met je te bevredigen. Dus ik denk dat met films dit ook kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben het niet echteens met de min + dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja en daarna wordt er toch echt afgetrokken hoor, lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat mag niet van de vraagsteller ;-) Maar je kunt wel je gek maken door films te kijken en ook tot een hoogtepunt komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Werkt dat bij vrouwen zo dan? Ik ken geen man die het zo voor elkaar krijgt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee idd. Mij lukt het niet hoor?
Ik heb weleens gelezen dat sommigen jongens het lekker vinden om hun anus te "vingeren" (en niet alleen homo's als ik daar weer allemaal reacties over zou krijgen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over je tepel vrijven tijdens een sex film, schijnt te werken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over je ballen wrijven, naar een meisje kijken die zichzelf bevredigd, in je blootje natuurlijk.
Maar klaarkomen, hangt ook af van jou libido, maar ik heb iemand gekend die klaarkwam zonder ik hem aanraakte.....
maar ja dat kan zeker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door te schuren tegen bepaalde voorwerpen aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pak een schuur apparaat haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een schuur apparaat? Zow das wel een beetje ruig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een trilplaat gelijk aan stratenmakersgereedschap? We zijn weer in de hoek speeltjes beland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Speeltjes? Een schuur apparaat en een trilplaat vallen echt niet meer onder de categorie speeltjes. Dat mag je gerust grof geschut noemen.Ha ha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, het ging om een mens te laten bevredigen, niet een T-Rex... wel kinky, het idee :))
Sommige jongens of mannen (naar dat ik niet weet hoe oud jij of u bent), kunnen seksueel genot, of zelfs een orgasme krijgen doordat ze een bepaalde fetisj hebben.

'Wat is een fetisj?
Een fetisj is een natuurlijk voorwerp dat wordt verondersteld een soort bovennatuurlijke bevoegdheden te hebben, dan wel iets in het bijzonder dat door mensen is gecreëerd en macht over mensen heeft. Een seksuele fetisj heeft dus de link naar seksueel genot en het verkrijgen van een orgasme.'

'Toepassing
Het object wat gebruikt wordt, moet over het algemeen stevig gestreeld, gelikt of geknuffeld worden. Door het contact te maken wordt de associatie gelegd met een bepaald gevoel van de fetisjist wat opwinding teweeg brengt.
Het kan toegepast worden tijdens het seksspel met de partner(s) of er kan seks met het object plaatsvinden. Maar het kan ook zijn dat het kijken naar de partner die het object streelt, likt of bevoelt de gewenste opwinding teweeg brengt.'

'Enkele bekende fetisj zijn:
- De pijnaspecten (geselen, zweepslagen, bondage) bij sadomasochisme.
- Voetenfetisj waarbij de voet ‘geadoreerd’ wordt middels aaien, ruiken, kussen.
- Luierfetisjme waarbij mensen een sterke drang hebben terug naar hun babytijd te gaan en zich er naar te gaan gedragen.
- Schoenen/laarzen fetisjme waarbij de schoen/laars op uiteenlopende wijze geadoreerd wordt en/of er met schoenen/laarzen over iemand gelopen wordt.
- Een opwinding door zeer uitdagende schoolmeisjes'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een enthousiast antwoord hoor, IG, ter compensatie van die rare min, van mij een plus.
Ik heb nog een link naar een interessant artikel voor je, kan ik die toesturen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja tuurlijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gedaan, met uitleg, maar ik krijg een roze mededeling:"je kunt deze gebruiker geen bericht sturen".
Wat nu?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien te veel berichten gestuurd?
Je kan proberen je prostaat te melken, misschien ken je de scene uit American Pie nog herinneren waarin een zuster dit Stiffler doet.

Toegevoegd na 1 dag:
Ah excuses het was Road Trip, een film die natuurlijk helemaal niks met American Pie te maken heeft :P.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij american pie denk ik eerder aan creatief met een appeltaart..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ook, zal even kijken of ik de scene kan vinden. Snap de min niet echt.
en water straal onder de douche
of bubbels in een bubbelbad
electrische tanden borstel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een electrische tanden borstel?
Wat moet er dan mee gebeuren? ;) Klinkt toch als een speeltje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha
natuurlijk wel ,je kunt jezelf ook bevredigen met iets anders dan aftrekken .

hobby of sport oid kan ook een bevrediging /ontlading zijn .

Denk dat je klaarkomen bedoeld ;)) dan zal er toch enige actie van jezelf aan te pas moeten komen .