wie is er bekend in sexueele fantasie

mijn vriend heeft best wel bizarre sexueele fantasie .wat voort komt denk hij zelf door dat hij als kind misbruikt is en ook nog eens adhd heeft.hij heeft mij als enige in vertrouwen genomen en nog nooit aan iemand verteld ook omdat hij zich schaamt ,en hij nu geen relatie in stand kan houden ,hij wil ook de spanning zoeken en de fantasie samen met mij beleven (het spel)mischien bij meerdere bekend.heeft iemand hier ervaring mee ,en hoe ga je daar mee om ?ik hou van hem .maar heb wel grenzen

Toegevoegd na 22 minuten:
ok het spel wat hij mij uit leg bv oeps moeilijker dan ik denk maar ik wil antwoorden ,dan zal het ook duidelijk moeten zijn .hij kan bv overdag gaan fantaseren dat ik met iemand anders bv op het strand lig te vrijen ,en hij wil dat dan tot werkelijkheid brengen dat hij dan langs loop ect .mensen die het herkennen zullen presies weten wat ik bedoel.maar ik vraag mij af ,hoe zit het dan met je relatie ,als je aan zulke dingen mee doe ik weet zijn vorige relaties zijn ermee ingegaan alleen hielden die geen stand omdat ze buiten het (spel)vreemd gingen

12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Er is maar één antwoord op te geven: als het jou aanspreekt en als je het aandurft, dan kun je het uitproberen (spreek altijd een codewoord of -gebaar af voor als het tijdens dat spel te ver gaat voor een van beiden - een code waarbij de ander direct op moet houden).
Als hij iets wil wat jij niet wilt, of waar je zelfs bang voor bent: niet doen.
Je beschrijft niet wat hij wil, dat hoeft ook niet, maar voor mij persoonlijk zit er nogal een verschil tussen bijvoorbeeld een soort verkleedspel of bondage.
Overweeg wat JIJ vindt, praat met je vriend over hoe hij denkt dat zijn 'spel' hem zou kunnen helpen/opluchten/opwinden.
Kijk eventueel op een forum voor mensen met soortgelijke wensen, daar zul je zeker ook 'beginners' treffen, verhalen over hoe mensen dit beleefd hebben, en mensen die tips hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kristal
12 jaar geleden
Goed antwoord Hippo. +1

Andere antwoorden (2)

Dit ligt geheel aan de fantasieën die hij heeft. Dit kan je vanuit jou oogpunt wel relativeren of dit normaal is of abnormaal. Wanneer je denkt dat het echt abnormaal is zou ik eens naar de huisarts stappen en hierover praten.
Verder denk ik dat iedereen wel fantasieën heeft. De een enkel wat extremer als de ander.

Denk er wel aan; doe nooit iets tegen jou wil in!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga uit van je eigen grenzen. Jullie hebben een relatie en hij heeft je in vertrouwen genomen hierover. Uit de manier waarop je over hem schrijft proef ik een beetje medelijden, het zou kunnen dat je daardoor eerder geneigd bent om hem tegemoet te komen.
Maar in dit soort zaken moeten jij je eigen keuzes maken, je eigen grenzen bewaken.
Als jij nu iets gaat doen waar je niet helemaal achter staat heb jij straks ook een nare seksuele ervaring in je geheugen gegrift staan, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zijn probleem moet niet jouw probleem worden.

Als je er zelf aan toe bent om te experimenteren kun je dat gerust doen. Ga dan niet gelijk iets extreems doen maar bouw het rustig op en spreek af dat jullie ten alle tijden ook weer stoppen als jij dat aangeeft.
Luister goed naar je gevoel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kristal
12 jaar geleden
ja, die eigen grens is zeker belangrijk en omdat je van hem houdt kan je geneigd zijn verder te gaan dan je zou willen... niet doen!! +1