Mijn voorhuid gaat niet over de eikel, hoe kan dat?

Het probleem is niet dat hij te nauw is, maar juist te kort. En ik ben niet besneden of zo. Maar toch ligt mijn eikel helemaal bloot.

Toegevoegd na 37 seconden:
Ik ben trouwens 15

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.4K

Antwoorden (6)

Ik zou me er geen zorgen over maken. Je kunt er heel goed zonder. Voor jou speelt de vraag wel of niet besnijden in ieder geval geen rol.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen zorgen om maken, dat komt heel vaak voor en is heel normaal.
Het is zelfs nog hygiënischer ook , nu heb je minder kans dat er iets achterblijft onder je voorhuid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms is alleen en kleine aanpassing aan de voorhuid voldoende. Ga even langs de huisarts. Voor hem is dit standaard werk dit soort zaken te beoordelen. No worries, ik weet wat het is :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben ook niet besneden maar heb het ook. en ik heb er geen last van. het is ook geen ziekte ofzo, dus vergeet het... :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De ene penis is de andere niet. Het verschilt per persoon, niet iedere onbesneden jongen heeft een echte slurf eraan zitten. Niks raars dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is voorkomen normaal. Bij de een is de voorhuid aan de lange kant en dan heb je een zogenaamd "tuitje" bij de ander is het zo dat de eikel in slappe toestand net niet zichtbaar is. Bij de ander zie je een stukje van de eikel en bij de ander is de helft van de eikel of meer altijd ontbloot. Zolang er niets knel zit ofzo hoef je er niets aan te doen en is het volkomen OK.