Hoeveel procent van alle volwassenen heeft wel eens trio Sex gehad ?

Gewoon nieuwsgierig, er word veel over gesproken maar ik denk dat veel mensen/stellen uiteindelijk niet durven....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
11K

Antwoorden (2)

Je zult er nog van verschieten hoeveel mensen trio doen! in nederland 19%. in belgië 14%.in frankrijk 25%.in duitsland 31%.in amerika 36%.in finland 9%.in rusland 27%.in australië 30%.in china 39%.. ik weet nie of die mensen trio zijn of gewoon al is gedaan heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar haal je die informatie? Bron?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt toch geen trio ZIJN?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je met z'n drieen bent ben je een trio
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wow dat is een laag percentage voor NL, weet je ook of er een steigende lijn in zit?
Het zal je inderdaad verbazen hoe veel mensen dat doen.

Vooral in de leeftijdgroep tussen 35/55 welke zeker voelen met hun sexualiteit komt het veelvuldig voor.
Het is vaak ook in een 2de relatie dat je elkaar wat vrijer laat en elkaar dusdanig vertrouwd dat er de mogelijk is voor 1 of meerdere sexpartners erbij.
Als ik onze kennisenkring kijk ligt het percentage op bijna 70% denk ik.