Als je een poos geen zaadlozing hebt gehad, wordt je balzak dan ook groter?

Maw. heeft de regelmaat waarmee je sex hebt of op een andere manier een zaadlozing hebt, invloed op de grote van de balzak?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
14K

Het beste antwoord

Nee, als je nooit sex hebt, of een zaadlozing, dan heb je niet veel grotere balzakken.

Het is niet zo dat je voortdurend zaad aanmaakt en dat dat allemaal opgeslagen wordt in je zaadballen en dat die gaan opzwellen als je dat zaad niet loost.

Vanaf de pubertijd wordt voortdurend zaad aangemaakt. Het reservoir van de bijbal bevat voldoende zaad voor enkele vruchtbare zaadlozingen.
Maar als je geen zaadlozingen hebt, als dus rijpe zaadcellen te lang in de bijbal blijven, dan sterven ze af en worden ze opgenomen in het bloed. Zo blijft de productie van zaadcellen continu in beweging.

Als je zaadballen veel groter worden, dan heeft dat een andere oorzaak, kan zijn: tumor, liesbreuk, waterbreuk,
spermatocele (verstopping) of iets met de aderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je zeker dat de balzak niet knapt op een.gegeven moment? Haha.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klapzak, rugzak, platzak................

Andere antwoorden (1)

mijn ballen worden toch hard en denk dat ze beetje dikker worden, of ze voelen toch ietsje dikker en zwaarder aan. Men vriendin legt me altijd enkele weken onthouding op.