Opgezwollen schaamlippen

Ik heb net sex gehad met mijn vaste vriend en nu zijn mijn schaamlippen heel erg opgezwollen, voornamelijk bij het aansluitpunt van de grote eb kleine schaamlippen en zo opgezwollen dat m'n vagina niet meer goed "sluit" heeft iemand hoer ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
18.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo hoer?
Kimath
13 jaar geleden
Was het toevallig ern beetje ruwe seks? Dan kan alles een beetje gevoelig zijn. De zwelling is normaal gezien binnen een dag wel weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een allergische reactie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@saaab? allergisch voor piemels? zomaar ineens?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus Poekie 59 zeg maar (met dank aan claire223), als je ook moeite hebt met lopen, dat je te lang gefietst hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Ik doe 's-nachts geen been dicht" is toch veel leuker?

Antwoorden (3)

Dit is volgens mij een hele normale reactie op opwinding. Je hoeft het niet altijd te hebben, maar het kan wel degelijk. Het trekt vanzelf weg, maar het kan wel 'n dagje duren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan van opwinding zijn (extra doorbloeding zorgt dat alles een beetje opzwelt, vergelijk de erectie bij je vriend). Dan gaat het vanzelf over.
Het kan ook irritatie zijn - teveel wrijving? dan kan wat glijmiddel helpen of misschien doen jullie dat al en heeft dat juist de irritatie veroorzaakt. Of als jullie een condoom gebruiken, misschien latexallergie, meestal jeukt het dan ook heel erg.
Even douchen met niet al te heet water, en als het niet over gaat je afvragen wat deze keer anders was dan anders: daar ligt de oorzaak waarschijnlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is normaal. Door opwinding gaan bloedvaten openstaan. Daardoorword het gehele gebied wat gezwollen en rood. Trekt ook weer weg. Is dus ook een goed teken, dat je het naar je zin had.