Nee. Misschien hebben ze het altijd ontkend, en zijn ze toch met een vrouw getrouwd (geweest). Maar je wordt geen homo of hetero, dat ben je van nature.
10 jaar geleden
In het verleden werd er niet of nauwelijks open over homoseksualiteit gesproken, want dat werd als een schande gezien. Ouderen zullen dat dus altijd verstopt en ontkend hebben en er nu mee 'uit de kast' durven komen, met vaak echtscheiding als gevolg. Je wordt dus geen homo of lesbienne, maar je bent het gewoon en is dus ook niet leeftijd gebonden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Worden is een groot woord, je bent het inderdaad van nature. Maar er zijn mensen die er pas op latere leeftijd achter komen dat zij echt pas van iemand houden als die van hetzelfde geslacht is. Ik geloof dat je van iedereen op verschillende manieren kan houden en je daarom soms denkt dat het echte liefde is. Totdat je diegene tegenkomt waar je echt bij hoort en dan voel je pas echt wat het is. Dan kan je er inderdaad ook achter komen dat je op hetzelfde geslacht valt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
toevallig afgelopen week een nieuwsartikel gelezen waarin beschreven staat dat de genen zijn gevonden waar deze info zit opgeslagen.
Hoe het ontstaat is al langer bekend, maar dat het dus ook een genetische verandering betreft pas sinds kort. dus nee, je bent het, of je bent het niet.