Me vriendin vind pijpen niet echt leuk kan het leuker gemaakt worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk je in dat jij iemand gaat pijpen, hoe zou je dat leuker kunnen maken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Whahaha!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
muahaha die eerste opmerking, geniaal!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plusje voor martine74. Ik vind er ook geen klap aan. Ieder z'n meug, zeej de zeug.

Antwoorden (8)

Zorg voor iets met een smaakje zoals aardbei of chocolade of slagroom
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorgen dat je goed schoon bent, dan zitten er in elk geval geen rare geurtjes of smaakjes aan. Misschien schaamhaar een beetje bijknippen, dat het niet te lang is.
Als ze het daarna nog steeds niet leuk vind, kun je niet veel aan doen. Je kunt haar niet dwingen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kunt er natuurlijk wat tegenover stellen. Dat je in ruil daarvoor haar gaat likken bijvoorbeeld.

Misschien vind ze het leuker om alleen met de handen te doen, en wat minder met de mond.
Praat eens met haar, en vraag wat ze er precies niet leuk aan vind. Dan kunnen jullie samen een oplossing zoeken.
13 jaar geleden
Mogelijk heeft ze afkeer daarvan. Hoe langer jullie elkaar kennen hoe vertrouwder je wordt met elkaars lichaam.
Leg er geen nadruk op. Wacht op eigen initiatief.

Lief dat je het vraagt, maar ik zou het rustig zo laten totdat ze zelf zover is. Als dat komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je waarom ze het niet fijn vindt?
Als ze bijvoorbeeld huiverig is dat je in haar mond klaarkomt, dan kan een condoom (eventueel met een smaakje) helpen.
Misschien is ze bang dat ze de controle verliest en dat je teveel zult doorduwen - dan is het praktisch als ze je penis bij de 'wortel' (het begin) met de hand vastpakt, en als jij ligt, heeft zij ook meer controle.
Misschien is het onwennigheid, dan kun je kijken of ze het aandurft om je penis eens te zoenen of te likken, en zo verder opbouwen.
En natuurlijk altijd zorgen dat je schoon en fris bent, maar dat wist je vast al ;-)
Het kan zijn dat ze het vervelend blijft vinden, maar probeer er eerst eens met haar over te praten waarom ze het niet leuk vindt - niet dwingend, maar gewoon nieuwsgierig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik een condoom, met smaak. Leg er niet de nadruk op bij het vrijen. Bevredig haar met de mond, stel standje 69 voor.

Heeft ze misschien met een eerder vriendje een slechte ervaring gehad?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Teken er een grappig gezichtje op, of doe er een dropveter omheen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Baas, +!
Waarom zou je iets wat zij niet leuk vindt leuker willen maken. Voor wie wil je dat het leuker wordt. Kijk met haar naar alternatieven of hoe zij het ook voor haar leuker kan maken. Daar kan ook in passen dat ze het niet meer hoeft te doen. Accepteer dat met respect voor haar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee ik denk van niet . Wat ik hieruit begrijp is dat ze het alleen doet voor jou een een plezier te doen , en dus niet van harte en tegen haar zin . Dan zul je dit moeten accepteren , want het de bedoeling natuurlijk dat beide genieten .