Is de oorbel te zien als een soort kuisheidsgordel?

Het oorlel is een erogene zone die vaak wordt gebarricadeerd door een oorbel.

Toegevoegd na 21 minuten:
Of moet de oorbel juist de aandacht vestigen op de erogene zone?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Hele volksstammen zijn er niet van op de hoogte, dat de oorlel ook tot de erogene zones behoort en zijn er zich niet van bewust, dat ze zo'n zone middels een oorbel blokkeren.
Of misschien vinden ze de lager gelegen lellen genoeg erogene zones.
Daarbij zin er ook dames die aangeven(gaven), dat ze het geknabbel aan een oorlel ronduit onaangenaam vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het is een sieraad en niet meer dan dat
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pff idd. Lekker simpel antwoord. Waarom moeilijk doen
Nee, dat is niet te zien als een soort kuisheidsgordel. In de eerste plaats is de oorlel niet voor iedereen een opwindend plekje en in de tweede plaats is een oorbel gewoon een sieraad die door heel veel vrouwen (En mannen) gedragen wordt omdat het leuk of mooi is. Ik geloof niet dat er iemand is die oorbellen laat prikken om de erogene zone af te schermen.
Daarnaast... als je het wel een opwindende zone vind: doe de oorbel uit als je naar bed gaat, gaat knuffelen of gaat vrijen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neen.
Maar sommigen kunnen er toch nog wat mee.
Onderzoekers aan de Amerikaanse Mayo-kliniek kwamen onlangs met de ontdekking voor de dag dat een plooi in iemands oorlel(len) kan wijzen op een aandoening aan de
kransslagaders.
Bij een onderzoek aan deze kliniek werd ontdekt dat 90 percent van de patiënten met geplooide oorlellen, ook een aandoening aan de kransslagaders had, terwijl ongeveer hetzelfde percentage van de patiënten zonder plooien in hun oorlel, normale aders bezat. Ofschoon men dit resultaat niet als doorslaggevend beschouwt, is men aan deze kliniek toch van mening dat plooien in iemands oorlel te zamen met andere kenmerken zullen gaan meespreken als een eventuele aanwijzing van een aandoening aan de kransslagaders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat heeft dat te maken met oorbellen?
Nee, want je kan de oorbel er gewoon zelf uithalen, er zit geen sleuteltje op. Een kuisheidsgordel is zo gemaakt dat de draagster die gordel juist niet zelf af kan doen. Meestal kreeg de draagster vroeger een kuisheidsgordel aan/om wanneer haar echtgenoot wat langer van huis was. Hij hield dan het sleuteltje van de kuisheidsgordel bij zich. Zo wilde deze echtgenoot voorkomen dat zijn dame troost zocht bij andere mannen die daar graag gehoor aan zouden willen geven maar dan op een..uh.. laten we zeggen... onneembare vesting- zouden stuiten.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een slimme vrouw nam dan een sleutelsmid als geliefde.
Kristal
13 jaar geleden
Frans hahaha, ja die is leuk
als je oorbel een kuisheidsgordel was, dan zat ie toch echt op de verkeerde plaats..