ik wil een beter orgasme, hoe?

als ik me best doe om een goed orgasme te krijgen lukt het dan niet. eigenlijk nooit een egt goeie. hoe wel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Hele tijd spelen en telkens net niet orgasme bereiken kan helpen. Elke keer stoppen als je er bijna bent. Op het moment dat je het gevoel hebt dat je bijna gek word van verlangen, dan wel doorgaan, dan voelt het vaak echt heerlijk.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Om niet je best te doen. Gewoon blijven ontspannen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is een goed orgasme, Als je het gevoel hebt dat je explodeert? Ja, dat is lekker, maar dat lukt niet altijd. Ieder orgasme is weer anders en er zal vast wel eens een goeie tussenin zitten. Dan pas weet je wat een goed orgasme is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel persoonlijk natuurlijk iedereen is anders. Wat voor de 1 een goed orgasme is is voor een ander slechts een koude rilling.
Je zult je eigen lichaam moeten leren kennen en je partner ook.
Je kunt experimenteren met van alles. Wat vaak een orgasme heftiger maakt is het uitstellen,teasen langer voorspel etc.
Tantra is een leuk middel om je orgasmes langzamer op te bouwen en lekker erotisch bezig te zijn. Je moet er wel de tijd voor nemen en de juiste sfeer creeren.
Dus gewoon blijven oefenen en vooral ook je partner erbij betrekken bij wat jij wil bereiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer je te gefocust bent lukt het sowieso niet om een volledig geexplodeerd orgasme te krijgen. Gebruik eens een vibrator. (zo een tril ding die je niet inbrengt) deze trillingen stimuleren erg heftig en brengen je in mum van tijd tot het hoogtepunt. Als je daarbij aan iets opwindends denkt i.p.v. een orgasme zal het vanzelf goed komen. Wat ook extra stimuleert is wat massage olie toevoegen wanneer je het met de hand doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan ook oefenen door je bekken bodem spieren te trainen je orgasmes worden er krachtiger door
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een stapje te ver voor je, maar mijn orgasme is beter als ik zelf met een vibrator speel, terwijl ik anaal word gepenetreerd..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer eens een "Tarzan" vibrator. Is een vibrator met verschillende mogelijkheden. Er zit o.a.. een tongetje bij die je traploos kunt laten trillen, erg stimulerend. Ik heb de mijne via Internet besteld.Bovendien is het belangrijk, althans voor mij, dat je een fantasie oproept, eentje die je opwindend vindt.