Welke risico,s kan je lopen als je glijmiddel gebruikt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
itsme
13 jaar geleden
uitglijden... :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
XD je was me voor!!!
itsme
13 jaar geleden
Ik durf te wedden dat dit er bij staat op de gebruiksaanwijzing in de USA, om mogelijke aansprakelijkheid uit te sluiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
XD haha ja het zou best nog eens kunnen ja:)

Het beste antwoord

Risico's zijn niet zo groot.
Als je met condoom sex hebt moet je oppassen dat niet ieder glijmiddel geschikt is.
Maar als je langdurige sexsessies met condoom hebt moet je toch "verversen"
Het komt voor dat vrouwen allergisch zijn voor bepaalde stoffen maar daar kom je snel achter.
Bij de keuze uit glijmiddel moet je rekening houden waar je het voor wilt gebruiken bijv. alleen vaginaal of ook anaal en wil je het ook als massageolie gebruiken ?
EEn goed glijmiddel voor alle is Eros (wel duur) of X-man beide kun zijn op siliconenbasis (nadeel je huis/vloer weer schoonkrijgen)en kun je ook prima als massage olie gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

als je een glijmiddel op oliebasis gebruikt, heb je grote kans dat het condoom kmapt.
gebruik dus altijd officieel glijmiddel, zoals k-y.

Toegevoegd na 5 minuten:
ehm, knapt dus, sorry.
13 jaar geleden
Vrouwen hebben kans op een vaginale infectie als zij glijmiddel op oliebasis gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
KY is wat ze ook in het ziekenhuis gebruiken voor het inbrengen van apparaten in anus en vagina. Is condoom veilig en vlekt niet. Als het gaat om een handjob, dan kan babyolie ook heel goed. en is goed voor je handen.

Toegevoegd na 49 seconden:
Is zeker een aanrader als de jongeheer besneden is.