Worden bij het sm-spel de rollen ook wel eens omgedraaid?

Dus dat bijvoorbeeld de man de ene keer de 'baas' is en dan eens de 'slaaf'?
Reden dat ik tot deze vraag kom is dat ik nu de Vlaamse film SM-rechter kijk, en dat sm hierin een onderwerp is. Er zit dus geen perversiteit in mijn vraag...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Als jij naar een echte meester(es) gaat,zal er niet geruild worden.Iemand die zich echt slaafs voelt zal ook niet snel de rol van meester(es) kunnen spelen.Maar als iemand thuis met zijn eigen partner sm doet,word er wel eens geruild ja.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

meestal niet,, je bent een meester, of je bent het niet,
wil je het bij een ander doen, of hou je meer van het ontvangen,

bij stellen die net beginnen zal dit wel eens omgedraaid kunnen worden, maar na enkele tijd heeft ieder zo zijn rol wel gevonden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een beetje afhankelijk van de relatie. Er zijn ook stellen waar ze beiden een 'switch'zijn. Dus stellen waar beide partners beide rollen prettig vinden. En bij anderen is er een duidelijke verdeling. Er is geen een of het ander. Het is afhankelijhk van de persoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, dat is een bekend gegeven. De term voor iemand die graag van rol wisselt is 'switch'. Sommigen switchen door met de één dominant te zijn en met de ander onderdanig. Maar als je twee switchen bij elkaar zet, kunnen ze ook onderling switchen.