Welk standje kan je het best doen als je ontmaagd word?

Wat is het favorieten standje van een vrouw

Weet jij het antwoord?

/2500

alles is mogelijk maar de beste is bergbeklimmer

missionaris.

als vrouw vond ik de eerste keer prettiger om bovenop te zitten. dan heb je meer controle over de kracht en de snelheid van het stoten. want stel dat het pijn doet... Dat deed het dus niet, omdat we er beiden klaar ovor waren. maar toch: goede herinnering aan.

In principe adviseer ik geen Doggystyle. Dit is namelijk de diepste manier om voor een heer een dame te penetreren. Wat mij betreft inderdaad missionaris. Mag ik je er wel op attenderen, wat je ook doet, doe het safe. Gebruik een ten alle tijden een condoom. Vaak denken mannen hier niet aan, dus zorg ervoor dat je altijd een voorraad condooms hebt.

ik denk dat je gewoon je gevoel maar moet volgen, ik denk dat vrouw onder man boven het meest gangbaar is om mee te beginnen(missionaris) wat het best zou zijn? met welk doel het beste? minder pijn? ik denk dat als je ontspannen bent en het fijn hebt samen, de rest vanzelf komt, go with the flow zou ik zeggen. de eerste keer kan heel pijnlijk zijn, en sommige vrouwen voelen niets. de eerste keer kan heel stuntelig zijn, maar ook super fijn. stel je er niet te veel van voor zo n eerste keer, ontspan, heb het fijn! relax en oefening baart kunst! de rest van de standjes komen vanzelf, tijd zat......

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100