Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk standje kan je het best doen als je ontmaagd word?

Wat is het favorieten standje van een vrouw

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is niet één favoriet standje, dat probeer je samen uit en wissel je waarschijnlijk ook af.
Zie hier voor de uitleg van veel verschillende standjes: http://www.sexwoordenboek.nl/standjes.html
Kristal
12 jaar geleden
precies Hippo, een vrouw kan een favoriet standje hebben, maar er is echt geen favoriet standje dat voor alle vrouwen geldt, zou minder gecompliceerd zijn misschien maar is nu eenmaal niet zo. Het is hetzelfde als je zou vragen:
Wat is de favoriete groente van een vrouw... ;-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

alles is mogelijk maar de beste is bergbeklimmer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dat is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vond hem hier: http://succesmetmannen.nl/standjes.html Dit antwoord is dus voor de grap, want dit standje is voor de gevorderden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
raar dat 'gryse' dit denkt te weten, weet niet eens wat masturberen is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha humor
missionaris.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dat is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je dat nog niet weet begin er dan nog maar even niet aan en verdiep je er eerst wat meer in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Loveshim. Vroeger waren er 'missionarissen' die het geloof verkondigden. De nieuwe gelovigen moesten zich natuurlijk rijkelijk voortplanten, om zo het geloof verder te verbreiden. De kerk had het standpunt, dat als de vrouw onder ligt, het ingespoten sperma het gemakkelijkst naar de baarmoeder vloeit, en zo de grootste kans op een nieuwe gelovige geeft. (Het is niet zo, maar dat terzijde) En daarom heet de houding dat de vrouw onder ligt met haar benen omhoog en de man daartussen, de missionarishouding.
als vrouw vond ik de eerste keer prettiger om bovenop te zitten. dan heb je meer controle over de kracht en de snelheid van het stoten. want stel dat het pijn doet...
Dat deed het dus niet, omdat we er beiden klaar ovor waren.
maar toch: goede herinnering aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat je gewoon je gevoel maar moet volgen, ik denk dat vrouw onder man boven het meest gangbaar is om mee te beginnen(missionaris)
wat het best zou zijn? met welk doel het beste? minder pijn?
ik denk dat als je ontspannen bent en het fijn hebt samen, de rest vanzelf komt, go with the flow zou ik zeggen.
de eerste keer kan heel pijnlijk zijn, en sommige vrouwen voelen niets. de eerste keer kan heel stuntelig zijn, maar ook super fijn.
stel je er niet te veel van voor zo n eerste keer, ontspan, heb het fijn! relax en oefening baart kunst!
de rest van de standjes komen vanzelf, tijd zat......
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding