Is het waar dat negroïden groter geschapen zijn dan andere rassen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
58.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
we hebben alleen een menselijk ras....oei
amigo
13 jaar geleden
interessante vraag +
Kimath
13 jaar geleden
Het zijn natuurlijk altijd gemiddelden he, het zal vast wel zo zijn, maar er zijn altijd uitzonderingen op de regel.

Het beste antwoord

Ja en nee negroiden zijn algemeen groter geschapen ze hebben grotere botten meer spieren, groter gestalte..

Dit komt voornamelijk omdat al hun voorouders zware werken moesten leveren zoals in de slavernij voor de blanken en in de oude stammen zelf jagen, werkjes enz....
Hierdoor zijn negroïden groter geschaapt dan blanken.. Ze hebben grotere botten enzz dus misschien ook wel een groteren piep...

Of dit bij elke negroïd zo is hoeft niet zo te zijn maar algemeen zijn ze groter geschapen, er zijn ook genoeg negroïden die niet groot geschapen zijn.
Tevens zijn er ook genoeg blanke die een grote hebben... Maar er zijn meer negroïden met een grotere dan een blanke doordat ze vroeger in andere situaties geleefd hebben en dus algemeen groter en sterker geschapen zijn lichaamsbouw

conclussie : Ja negers hebben een grotere maar om te zeggen dat ze altijd een grotere hebben is wel overdreven. Er zijn er ook die een maatje minder hebben.. Maar algemeen zijn ze groter geschaapd door hun vroegere geschiedenis zwaar werken, en leven in zware omstandigheden...

Toegevoegd na 13 uur:
heb net nog het boek penisboek van goedele liekens gevonden hier in stond :

in slappe toestand zijn zwarte penissen gemiddeld ietsiepietsie groter, gevolgd door de blanke en Aziatische peimels. Dit wordt door evolutiebiologen verklaard door de klimaatverschillen waaraan mannen verscheidene raciale gemeenschappen eeuwenlang werden onderworpen: hoe kouder het klimaat, hoe kleiner de penis.
Maar eenmaal stijf zijn er geen noemenswaardige verschillen meer tussen een zwarte, blanke of Aiatische penis.
Vanwaar komt dan dat mythologisch misverstand over die enorme zwarte joekel in erectie. Tot het koloniale tijdperk werd dit levendig gehouden door wenschapper.
Een Afrikaan heette destijds een primitief wezen te zijn en zijn penis moest dan ook beestachtig groot zijn, wat zelfs met wetenschappelijke veldonderzoek werd bewezen. Zo schreef de Franse Legerchirurg en antropoloog jacobus X in 1937: de neger is een echte hengstman en van zijn orgaan in erectie kan niets een beter idee geven dan het werktuig van een kleine Afrikaanse ezel.
Gelukkig zijn die racistische tijden voorbij, maar tegenwoordig pakt in het bijzonder de porno-industrie nog altijd graag uit met joekels van zwarte piemels en zo blijft de mythe overeind.
Uit Goedele Liekens: haar penisboek.

Hier uit kan je afleiden :
Dat klimaat levensstijl veel invloed heeft op de Groote maar grood verschil was er niet;.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
19belle87
3 jaar geleden
Wtf niet alle zwarten waren slaven dus dat si d egrootste onzin everrr!! De bouw heeft niks met slavernij te maken! En niks met hard werken te maken. Alsof aziaten niet hard werken!

Andere antwoorden (5)

Negers hebben de grootste
Dit klopt. Negers zijn over het algemeen groter geschapen dan blanken. Dus hebben zij gemiddeld ook een grotere penis. Dit zelfde geld voor Aziaten die gemiddeld de kleinste penis hebben. Dit zijn allemaal genetische factoren die dit uitmaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik moet schoorvoetend toegeven, want ontkennend dat er meer dan één ras bestaat dan het menselijke, dat dit klopt. Veel Afrikanen klagen over de te kleine maat van de door mij tegen SOA/HIV verstrekte condooms, in tegenstelling tot de Aziaten die erover klagen dat ze juist aan de ruime kant zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, dat herken ik zeer goed, al verstrekken wij allang geen condooms meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaja, die verstrekking was des MOA's en kennelijk in mijn regio overgenomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Als ik onderstaande bron mag geloven scheelt het gemiddeld 0,8 cm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zie jij er goed uit!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helaas ik ben "pigmetgehandicapt' en dus hartstikke blank ............. ;-)
Dat is dit keer geen broodje aap verhaal, maar roept wel de de vraag op, hoe zit het met de negroïde dames.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annemajoek, ik heb vernomen uit betrouwbare bron dat de negroide penis nogal groot uitgevallen KAN !! zijn..en Zelfs prostituees weigeren!!