meisjes alleen als lustobject

Hoi ik zit met iets en ik ben er niet trots op ofzo maar het is wel zo. Ik ben een jongen van 19 jaar en heb denk ik 2 keer een echte relatie gehad. Nu vond ik die meisjes natuurlijk ook aantrekkelijk en seks ook erg leuk enzo maar ik mocht ze ook gewoon als vriend zeg maar. Het was niet alleen seks gewoon dingen doen en praten was ook leuk.
Nu is het eigenlijk zo dat ik sinds kort meisjes niet echt meer interessant vind. Ik heb wel meisjes waar ik van weet dat ze me leuk vinden en dan ga ik er wel mee naar bed maar als ik seks heb gehad ben ik er gewoon klaar mee.
Ik wil ze dan het liefst direct weg hebben uit mijn huis. Ik vind hun gesprekken niet echt interessant (terwijl ik dat voorheen niet had met dezelfde meisjes) Voordat we seks hebben gehad vind ik alles nog wel boeiend enzo van ze. En vind ik het nog leuk allemaal ,
Tot na de seks zeg maar.
Is dit gewoon normaal of is er iets niet goed? Ik betrap me er ook op dit zodra ik klaar ben gekomen en ze beginnen te praten gewoon over iets heel anders ik echt gewelddadige gedachten krijg tegenover die meisjes.
Niet dat ik daarna handel maar ik krijg ideeën. Ik hoop dat iemand weet wat dit is en me kan adviseren,

groeten,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is nu precies het voorbeeld van hoe het NIET moet, zo snel mogelijk sex, en klaar zowel lichamelijk als geestelijk, geen geheimen meer voor elkaar en hupsakee weg ermee, dumpen die handel, om het maar populair te zeggen.
Men ziet elkaar als lustobject en er komt geen greintje liefde meer bij kijken.
Men leert elkaar niet eerst meer kennen, de periode van verkering.
Zoals vroeger verliefd, verloofd, getrouwd, en dan pas sex.
Nee tegenwoordig is het eerst sex en dan weg ermee.
vandaar het onrustbarende aantal scheidingen, zowel voor als in het huwelijk.
Trek zelf maar een conclusie.

Antwoorden (12)

Je bent duidelijk niet verliefd op de meiden die je mee naar bed neemt. Dat is op zich niet erg,zolang je dit ook duidelijk maakt aan de pretpakketjes.

Als je weer serieus in een meisje geinteresserd bent, zal de behoefte tot praten er ook zijn.

Aan jou de keuze of je zinloze seks wilt of wilt wachten tot je volgende echte relatie. bedenk wel: De manier waarop je met meisjes omgaat kan van invloed zijn op de mogelijkheden voor je relatie straks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij bent er eindelijk achter gekomen dat liefde niet bestaat! Denk je dat andere jongens dat stomme gelul over niet relevante dingen leuk vinden? Sommige noemen vriendschap en aantrekkelijk zijn liefde, ze hebben nog veel te leren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
JIJ hebt nog veel te leren.
Kimath
13 jaar geleden
Ik merk aan je antwoord dat je slechte ervaringen met relaties hebt, en het nu hebt opgegeven. Erg jammer voor je, want het kan echt leuk zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel subtiel -
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"praten over iets heel anders" (dan sex dus) is "stom gelul over niet relevante dingen. Dus sex is in jouw optiek het enige relevante. Ik schrijf nu over jou, da's geen sex, dus op z'n mooist ben jij niet relevant. Je eigen redenering, ben het met je eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder stom gelul heb ik het over zaken die niet over de economie gaan of politiek. Iig iets dat niet leerzaam is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach, wat zielig. Nog niet droog achter de oren en dan al zoveel 'wijsheid'. Jij hebt nog veel te leren, jochie. Bijvoorbeeld dat goede gesprekspartners vinden om het mee te hebben over economie of politiek iets meer van jouw sociale vaardigheden vergt. Want als je je op deze manier opstelt, zoeken de meisjes die iets zinnigs te vertellen hebben liever iemand anders om hun relevante ideeën mee te delen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dus economie en politiek na de sex?? Gelukkig denkt mijn partner daar heel anders over.
Sterkte bij het opgroeien......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Word eerst eens volwassen voordat je hier een onzinnig antwoord uitkotst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@jvm +++++++
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dacht dat deze site niet bedoeld was voor mensen onder de 16 jaar? Helaas zegt een leeftijd niet veel over het intelligentie quotient. Denk dat er veel twaalfjarigen slimmer hadden geantwoord dan Marcow.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rijp voor de psychiater
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat hebben jou ouders of jij jouzelf wij gemaakt! Eeuwig vrijgezel!! Als je zo praat ben je het echt niet waard en heb je totaal geen gevoel!
ik vind dat je het heel dapper en open op hebt geschreven dus je verdient ook een eerlijk antwoord.

Van iemand die het zo kan verwoorden denk ik zelf niet dat je eigenlijk heel slecht bent en die meisjes alleen maar wilt gebruiken, je lijkt er echt me te zitten dat het zo gaat.

Als ik dan nadenk wat er aan de hand kan zijn kan ik me een aantal dingen voorstellen:

19 jaar is een leeftijd waarin HEEL veel dingen gebeuren in je leven, je bent, behalve met meisjes, ook bezig met zaken als opleiding, werk ed en dat is ook heel belangrijk.

Mogelijk zit je er eigenlijk nog helemaal niet op te wachten je nu te binden aan een meisje, maar je bent wel menselijk dus sex is gewoon aangenaam.

De meisjes zijn mogelijk juist heel erg op zoek naar een relatie en daardoor extra beklemmend, waar je over praten interesseert je dan ook niet want dat is (nog) niet jouw wereld.

Ik zou zeggen, zie het een tijdje aan (een paar jaar desnoods). Wees wel heel eerlijk naar de meisjes waar je mee omgaat, Dat je ECHT niet te strikken bent voor een vaste relatie op korte termijn en geniet dan lekker van het feit dat je 19 bent en je hele leven nog voor je

Toegevoegd na 1 minuut:
waar je over praten = waar ZE over praten (natuurlijk)
13 jaar geleden
Misschien is dat gewelddadige gevoel achteraf een soort teleurstelling, dat je na ze de daad niet net zo interessant vind als er voor en je dus geen toekomst hebt met zo'n meisje. Maar je deelt wel een heel intiem moment met zo'n meisje en je geeft iedere keer een klein stukje van jezelf weg en misschien is dat waar je achteraf spijt van hebt. Dat dat moment het enigste is wat je samen deelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je meisjes (vrouwen) als lustobject ziet is helemaal niet zo erg dat is andersom ook zo.
Waar je je meer zorgen om moet maken is dat gewelddadige gedeelte...
Daar zul je toch echt hulp bij moeten zoeken ook al "handel" je daar nu niet naar de gewelddadige gedachten opzich zijn zorgwekkend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om aan te sluiten bij gebruiker 'poca': die gewelddadige gedachten zijn zorgwekkend! Ga uitzoeken waar die vandaan komen!
Seks is best wel iets intiems, vind je het lastig dat die vrouwen jou zo kwetsbaar gezien hebben tijdens de seks?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grote vriend ik heb het zelfde probleem gehad als jou en ben daarmee naar de dokter geweest. Jou antwoord is "hormonen" doodsimpel je bouwd testosteron op tot een bepaalde hoogte en dan krijg je zin in seks daardoor en vlak na de sex is je testosteron op zijn laagst, wat je desinteresse veklaart want je hersenen krijgen geen seinen meer om door te zetten om dus je sex te krijgen. Je hersenen houden je als het ware met hormonen voor de gek. En dat je niet verliefd ben op die meids maakt dat gevoel van desinterresse alleen maar groter. Believe me I've been there en grappig genoeg was het bij mij ook op me 19de jaar twee jaar geleden. Alleen had ik niet dat ik agressief werd dus daar weet ik ff niks op te zeggen. Misschien is dit wel deel van je karakter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon een even kijken wat je leuk en lekker vind.ook al duurt dat even.kijk...sex is vlug gebeurd,maar vaak komt er achteraf iets meer bij kijken wat JIJ niet op dit moment bij je draagt.Dus mijn advies,geen sex met iemand die je leuk,aardig,knap vind.gewoon eens even jezelf op non-actief stellen wat sex betreft met een ander persoon.
Je wil toch geen afgelikte boterham worden,en in de ronde gaan dat je meisjes wel wil ..... en sex met ze wil hebben...maar verders........
Gewoon eens even op non-actief,dat lijkt me beter voor je iemand echt pijn doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het komt vaker voor dat het spannende eraf is als je sex hebt gehad met een meisje, waardoor deze minder interessant voor je is.

in jou geval is het extremer, je wil de meisjes niet meer in de buurt en je denkt over gewelddadige dingen. dit is niet gezonde manier van reageren of denken.

je bent hierdoor niet meteen een gevaar voor de maatschappij, maar raad je wel degelijk aan om hulp te zoeken hiervoor.
al was het alleen voor jezelf (met deze gedachten en instelling is het niet mogelijk om een normale relatie aan te gaan in de toekomst!)
je pikt nu meer van de meisjes dan je eigenlijk zou willen uit beleefdheid maar voelt je hier niet prettig bij.
op deze manier kan het mogelijk zijn dat de gedachten alleen aangewakkerd worden omdat je je blijft ergeren zodat het probleem alleen maar erger en groter kan worden

succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen ik je verhaal las moest ik denken aan een trauma
op het gebied van vrouwen, sex of beiden.
Je geeft daar in je verhaal niets van aan maar kijk een of er in je verleden scheiding (tussen je ouders) misbruik ("spelletjes "met oudere zus oid) of een ander trauma gelinkt aan een vrouw onder zit.
Met het risico er gruwelijk naast te zitten en misschien zelfs een lachwekkend antwoord te geven, vond ik toch dat ik je dit moest melden.
Soms ligt het antwoord op een vraag net een laagje dieper.
Mocht dit toch zo wezen dan zou ik hier serieus wat aan doen.
Wat ook een aanwijzing is of het gebruik van alcohol de zaak verergert of verzwakt.
Merk je dat het erger wordt, neem je dan voor nimmer met een dronken kop met een meisje naar bed te gaan.
De ontremming kan dan wel eens nare gevolgen hebben, niet alleen voor jou.....
Sterkte!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Seks en liefde kunnen samen gaan, maar ook gescheiden. Je hoeft niet verliefd op hun te zijn om seks met ze te hebben. Mannen zijn daar wat anders in dan vrouwen, vrouwen doen vaak dingen met hun gevoel. Mannen kunnen liefde en seks beter gescheiden houden. Misschien is dat het wel heb je gewoon zin in seks en meer niet? En ja dat je geen zin hebt om te praten kan ik me ook wel iets bij voorstellen vraag dan netjes of ze willen vertrekken en maak duidelijk dat je verder ook niks van ze wilt niet uit bent op een relatie. Blijf wel eerlijk en geef ze geen valse hoop. En waar die agressieve ideeen vandaan komen? Iedereen wilt wat anders na de seks. De een gaat iets voor zichzelf doen en wil opeens alleen zijn, de ander wilt knuffelen etc. Misschien ben jij meer een type van rust na de seks. Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kende ooit een jongen die van het ene meisje naar het andere ging; ook all the way. Wat anders dan bij jou, kon hij ze niet op zijn vingers tellen, ze vielen voor zijn knappe uiterlijk, dat van een held op het witte doek en zijn wat de dames veronderstelden zachte karakter.
Hij is uiteindelijk uitgekomen bij een dame die hem geen keuze liet maar hem in tegenstelling tot alle anderen afsnauwde. Hij vond in haar een meerdere en bleef bij haar. Niet liefde was hier de bepalende factor maar macht.
Ik zie dat patroon bij meer stelletjes terug.

Naast de veronderstelling dat het testosteron op een bepaalde leeftijd inderdaad piekt en gedrag veroorzaakt dat je eigenlijk zelf niet wilt, zou het zinvol zijn om jezelf af te vragen hoe belangrijk macht voor jou is.
De keuzes van je partners nog eens nader te bekijken want ze zijn gewillig en passen zich aan.