hoe kunnen we weten dat vrouwen zijn klaar gekomen en willen geen sex meer op dat moment?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Antwoorden (13)

aan het kreunen...

Toegevoegd na 1 minuut:
en dat ze zich omdraaien in bed, om te gaan slapen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sommige vrouwen kunnen goed faken maar als je een goede relatie hebt dan moet je gewoon eerlijk kunnen zijn over dit soort dingen

en er zijn ook vrouwen die meerdere keren achter elkaar een orgasme kunnen krijgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe kan je als man weten of een vrouw is klaargekomen? Ik zou zeggen, vraag het of spreek af dat de vrouw het even aangeeft, wel zo leuk voor de man om dit te weten, heb je wat langer een relatie dan zal je het wel herkennen aan haar manier van doen.

Niet alle vrouwen willen na het klaarkomen geen sex meer, ook hier hetzelfde , vraag het gewoon, praat erover.

Sex is niet iets wat je maar ´uit moet vinden´ door dingen te gaan raden, duidelijkheid is veel makkelijker. Dus stel de vragen aan je partner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit eigen ervaring. Na een orgasme is alles zo vreselijk gevoelig dat aanraken soms pijnlijk of zelfs niet gewenst is. Maar daar is de relatie niks minder om. Dat accepteer je van elkaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over zoiets moet je blijven praten, het kan namelijk veranderen per levensfase.

Zorg voor een ontspannen sfeertje, en leid voorzichtig een gesprek in. Op een moment dat je niet in de buurt van een bed bent!

Zeg haar bijvoorbeeld dat ze eerst jou een 'moeilijke' vraag mag stellen, en beantwoord die eerlijk en rustig.
Dan ligt de weg open om haar te vragen naar wat ze prettig vindt (de daad? oraal? anaal? => kriebelen, aaien, masseren, alleen hard?) en om met haar af te spreken dat
ze ook tijdens het vrijen aangeeft wat ze dan wil.

Sex is pas leuk als beide partijen er van genieten. En dat kan best met humor, ook in bed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ze zich van je afkeert,ze op zich zelf richt. en lekker ontspannen gaat slapen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gevoeligheid kan een merkbaar verschijnsel zijn maar dat hoeft niet. Het is voor een man erg moeilijk om te bepalen of een vrouw klaarkomt. Het beste is om het te vragen en dan een eerlijk antwoord verwachten. Binnen je relatie leer je dan wel aan te voelen wanneer je partner klaar komt of niet
13 jaar geleden
Door het te vragen simpel als dat.... Belangrijke regel in relatie is : communicatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze van oooh , ooooh doen en daarna de knietjes tegen elkaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als een vrouw klaarkomt kan een man dat egt wel voelen als ie nog in d'r zit.
het verkrampt en trekt samen.
en als ze geen seks meer wil???
aait je een keer over de bol, geeft je een kus en wenst je lekker slapen toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je partner goed kent en een goede relatie hebt, weet je precies wanneer ze klaarkomt. Dat ze daarna vaak niet verder willen sexen komt doordat na het orgasme de organen vaak zeer gevoelig zijn en een aanraking soms zelfs pijnlijk kan zijn. Dat ligt niet aan jou, maar je moet dat wel respecteren. Klein tipje: veel vrouwen moeten na het klaarkomen plassen, dus als ze na de sex meteen naar de wc gaat kan dat een aanwijzing zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als en vrouw is gekomen, dan is haar clitoris iets wat meer opgezwollen, geen grap hoor!
En is ze zeeeer vochtig, meer dan net voor ze kwam, dan kan je misschien testen!
En als ze klaarkomt, haar houding in het oog houden....haar tenen, haar buik.......en haar ontpannen gezichtje!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij iedere vrouw is het anders. Meestal vallen ze daarna in slaap.