Onveilige seks bij de pil (ben ik nog beschermd) ?

Ik ben op de de 2e dag van mijn menstruatie met de pil begonnen. En heb op de 7e dag onveilige seks gehad. Ben ik dan nog beschermd of niet? Of moet ik nu zsm de morning after pil nemen???

een jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Ik zou me geen zorgen maken. Met of zonder die pil, in de periode direct voor, tijdens en na de menstruatie kun je sowieso niet zwanger worden.
een jaar geleden
Ritsuka
een jaar geleden
Je bent direct beschermd als je op de 1ste dag van je menstruatie bent begonnen met de pil.
Vraagsteller is op een ander moment begonnen, dan duurt het een week.