Wat te doen ... klacht in gedient over behandeling psycholoog en psycholoog wil niet mee werken?

trauma opgelopen binnen Ggz behandeling / allerlei klachtcommissies aangeschreven en psycholoog weigert mee te werken aan een oplossing .

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Psyche
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat wil je precies?
Erna55
7 jaar geleden
Je hebt gedaan wat je kon, namelijk een klacht indienen bij degenen die daar iets mee kunnen. Je hebt al een klacht ingediend bij diverse klachtencommissies.
Blijkbaar ben je het dus niet eens met de uitspraak de eerste klachtencomissie.
Je klacht zal (opnieuw ) onderzocht worden, of is al onderzocht.
" De oplossing " die jij graag wilt, hoeft niet " de enige " oplossing te zijn
Wacht af tot welk oordeel de ( volgende ) klachtencomissie komt.

Antwoorden (2)

Als het goed is heeft de ggz-instelling een cliëntenraad en een klachtencommissie. Ik raad je aan om sowieso de cliëntenraad te benaderen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
het zou misschien in jou geval veel slimmer zijn . wanneer je eigen eens ging informeren bij een advocaat . want die hebben tenminste voldoende kennis voor dit soort zaken . maar moet je natuurlijk ook weer niet te lang wachten . en wees hier gewoon open over dat je die stappen onder neemt .!