Worden consulten bij een psycholoog vergoed door Besured?

Aankomend jaar ben ik van plan naar een psycholoog te gaan om om te leren gaan met een aantal dingen. Worden deze consulten vergoed door Besured en maakt het daarbij uit of je een verwijzing via de huisarts vraagt of een 1e-lijns psycholoog inschakelt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Psyche

Antwoorden (1)

Psychotherapie wordt volgend jaar vergoed vanuit de basisverzekering (dus ook door Besured). Hierbij geldt het eigen risico van € 360,-.
Je moet hiervoor wel eerst een doorverwijzing aan je huisarts vragen.

Toegevoegd na 8 minuten:
Informeer bij Besured of de psycholoog die je op het oog hebt een contract heeft bij Besured. Anders zul je een deel zelf moeten betalen.
SimonV