Goeie psychiaters in de buurt van Beverwijk/Heemskerk

Op dit moment zit ik bij een psychiater, maar laat me min of meer in de steek. Ik ben dus op zoek naar een andere psychiater in de buurt van Beverwijk/Heemskerk, met het liefst niet al te lange wachttijden. Nou weet ik dat de term goeie psychiaters subjectief is, maar ik houd me aanbevolen voor alle suggesties. Het liefst een warm persoon die een helicopterview heeft en echt luistert en meedenkt. Ik zoek geen psycholoog. Verder vind ik die vragenlijsten ook maar niets. De vragen zijn zo lastig, soms weet ik het ook niet. De situatie wisselt ook heel vaak.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Psyche
1.4K

Antwoorden (1)

Tja, goeie vraag! Je zou eens kunnen kijken bij de beoordelingen die je op Zorgkaart Nederland aantreft. Misschien vind je daar een beoordeling van een psychiater in de buurt die aansluit bij jouw wensen! Maar het is en blijft natuurlijk heel subjectief. Er moet een "klik" zijn en, hoe goed een hulpverlener ook is, als die ontbreekt dan zit je al gauw op een dood spoor. De beste manier om iemand te vinden is toch vaak via vrienden of bekenden. Je zou ook eens een oproep op een forum kunnen zetten dat zich specifiek op psychische problemen richt. Psychiaters zijn er niet zoveel, dus het is misschien verstandig om je ook eens te kijken of er ergens in de buurt een goede psychotherapeut gevestigd is (zie bron).
Succes!