Waar kan een volwassene zich voor autisme laten testen ?

Voor een Wajong aanvraag wordt er een diagnose rapport gevraagd , is er een organisatie die test op autisme zonder dat de kosten zo enorm hoog zijn ? De huisarts kan doorverwijzen maar een onderzoek is peperduur

een jaar geleden
in: Psyche
2.1K
ronron1212
een jaar geleden
Hoezo is een onderzoek duur????
Anna95
een jaar geleden
Eigen risico is helaas sowieso altijd minimaal 375€
Ritsuka
een jaar geleden
Tsja, daarom heet het eigen risico. Daar kom je niet onderuit ben ik bang.

Antwoorden (2)

Boven de 18 zijn onderzoeken zijn duur.. Deels om onnodig onderzoek te voorkomen denk. Dus als je weet dat je het hebt en je baad hebt bij een rapport lijkt het me toch wel waard.
Helaas....
11 maanden geleden
Er zijn verschillende manieren waarop een volwassene zich voor autisme kan laten testen. De meest voorkomende manier is door een psycholoog of psychiater. Deze professionals kunnen een diagnose stellen op basis van een gesprek en een psychologisch onderzoek. Soms worden ook andere tests gebruikt, zoals een cognitieve test of een vragenlijst.
10 maanden geleden