Het lijkt alsof ik het zelf niet ben in mijn lichaam en dat alles automatisch gaat

De titel zegt het al, ik voel me altijd alsof iemand anders mij zegmaar bestuurd dus dat alles automatisch gaat ik zit maar in de achtergrond zegmaar.

Nu wil ik weten waardoor dat komt, ik zit nu in de buperteit en heb dit voor mijn groeispurt nooit gehad, zou dit kunnen komen door de groeispurt?
of iets anders?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Psyche

Het beste antwoord

Het zou vermoeidheid kunnen zijn, maar ik zou voor de zekerheid ook even op www.chronischehyperventilatie.nl kijken of je meer symptomen hebt van een onbewuste chronische hyperventilatie. Dit is namelijk een veel voorkomend symptoom hiervan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ga met deze vraag naar je huisarts, dit is een psygisch probleem en veel te complex om hier op GV vragen over te stellen.
Ook al heb ik wel een vermoeden, wil je niet de verkeerde informatie geven.
Ga dus naar je huisarts, die helpt je verder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Ik sluit me bij het antwoord van Nelly3 aan, ga naar de huisarts. In mijn ogen zou het wel eens heel goed kunnen zijn dat je energielevel veel te laag is. Je lichaam vraagt in de puberteit heel veel energie om te kunnen ontwikkelen op allerlei fronten. Misschien kan de huisarts iets voor je betekenen /doen om je energiepeil weer op te vijzelen.