Het juiste antwoord is natuurlijk: direkt je bed in, want je hebt dringend slaap nodig. Maar dat wil je dus niet. :-)
Ik ga er dus vanuit dat er heel belangrijke redenen zijn, om door te gaan achter je computer, hoe moe je ook bent.
Inderdaad, kopje koffie, eindje lopen wil nog wel eens helpen, maar je kunt het volgende ook eens proberen.

Ga even in een luie stoel zitten, met een sleutelbos in je hand. Je dut dan even in, en precies op het moment dat je in slaap valt, valt de sleutelbos uit je handen, en bent weer wakker. Je hebt in dat geval héél even geslapen en de ergste moeheid is verdwenen. Meestal kun je er dan weer een uurtje of 2 tegenaan zonder in slaap te vallen achter je computer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Koffie drinken.
Even een stukje lopen.
Wat zoets eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo Annswers,

Ik had het net ook en een kop koffie hielp mij goed !

Succes,
Leonard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kop sterke koffie drinken, flesje cola of even er tussenuit voor een frisse neus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar buiten, een sprintje trekken dan weer naar binnen en een kopje sterke koffie.

Nog wat nek en schouderoefeningen doen en je kunt er weer tegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
soms helpt douchen en je gecith wassen met koud water om wakker te worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waar is jou gecith?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hihihi heb niet eens gemerkt dat het fout getypt was maar bedoel gezicht
als ik zoiets heb ga ik meestal wat anders doen want dan heb je blijkbaar geen zin meer in de computer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
computer uitzetten, en je gezicht even wat nat maken en dan iets anders gaan doen, het is niet eens goed om uren en uren achter de computer te zitten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebeurt het op uw werk?
Even opfrissen op het toilet en er zorg voor dragen dat uw werkgever het niet opmerkt.
Gebeurt het thuis?, dan zou ik afsluiten en naar bed gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zorgen dat je helemaal inslaap valt, scheelt je de volgende dag weer dutten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Golden Power drinken. Je bent wel moe na 1 of 2 blikjes, maar kan niet slapen. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het hangt ervan af hoelang je achter dat ding hebt gezeten
ik zit,als ik geen andere verplichtingen heb ,de h e l e dag achter de computer
ik kan wel lang zonder slaap
koffie houdt mij juist wakker
ik denk dat je zelf moet uitvinden wat goed voor jou is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon naar bed gaan helpt misschien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pak je fiets uit schuur, fiets in een razend tempo naar de dichtst bijzijnde supermarkt en koop een tray energy drink. dan kun je wel weer ff door. of je pakt zo'n shotje maar die zijn ranzig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zit 8 uurtjes per dag achter een schermpje, ik probeer altijd in de pauzes naar buiten te gaan .. buiten boterham eten of stukje lopen.

dit helpt enorm! probeer maar eens ;)
succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke vraag. Hoe lang wil je achter je computer blijven hangen? Ik ken jouw situatie niet en weet ook niet hoe belangrijk het voor jou is om achter die computer te blijven hangen.

Ga ervan uit dat je dat slaapgevoel niet voor niets is. Je lichaam en geest kan maar een bepaalde tijd achter elkaar actief zijn. Ook computeren is voor je lichaam vermoeiend. Denk aan de inspanningen die je doet met je handen en ogen. Inspanning van je ogen hebben tot gevolg dat je je ogen dicht wil doen.

Wanneer je niet ECHT HEEL ERG NODIG moet neem dan die slaap waar je lichaam naar vraagt. Doorgaan zorgt er alleen voor dat je lichaam en geest schade wordt aangedaan. Is die schade minder belangrijk dan de rede waarvoor je achter je computer zit?