Ik heb een zwarte vlek in mijn iris , net naast mijn pupil.. wat is dat?

Ik heb al zolang ik me kan herinneren een zwarte vlek in mijn oog en ben er ook vanuit gegaan dat dit gewoon bij mijn oog hoort maar,nu heb ik vier b12 injecties gehad en nu viel me vanmorgen op dat de vlek lichter/ grijzer is geworden en dat er nu een paar groene draadjes van mijn iris doorheen gaan. Ook mijn iris zelf lijkt lichter, helderder.
Kan dit wat met b12 te maken hebben, verbeeld ik het me of wat is deze vlek nu precies?

Toegevoegd na 35 minuten:
kleur foto is niet helemaal goed, maar het gaat me om de vlek ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Optiek
4.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan je een foto maken???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan het proberen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is ook een idee om het zo te bekijken ;)

Het beste antwoord

Mijn zoontje heeft in een oog een bruine vlek en daar hebben we naar laten kijken op het cb en dat was niks, als je je zorgen maakt kan je er naar laten kijken. Cb -consultatie bureau