Wie heeft er ervaring met Saflutan oogdruppels tegen glaucoom?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Optiek
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen persoonlijke ervaring, las je dit al:\
http://www.euroinvestor.co.uk/news/story.aspx?id=10605152&bw=20090903005244
vrgr, Eleo

Antwoorden (1)

Ook ik heb last van glaucoom en daardoor blind geworden aan 1 oog en het andere oog druppel ik 1 maal daags met duotrav, wat bij mij goed helpt, ik kan hiermee de oogboldruk goed onder controle houden, terwijl ik met het andere oog 4á5 verschillende soorten druppels heb gehad en niets hielp 2x gelazerd en toen 2x geopereerd, het afstervings proces is daarmee stop gezet meer ik zie er niets meer mee, probeer de druppel en hou de oogboldruk goed in de gaten, dat kan al goed bij de opticiën, veel succes