Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

HalloIk slik nu 3x daags 0,5mg xanax retard en wil heel graag zwanger worden, en afbouw lukt er moeizaam wat te doen?Groetjes Frans

Weet jij het antwoord?

/2500

Frans? Ik hoop dat je vrouw / vriendin degene is die zwanger wil worden. :-) Maar ik zou zeker 2-3 mnd wachten na het stoppen met deze pillen. Zodat alle sporen verdwenen zijn uit je lichaam, gewoon voor alle veiligheid. Omdat er nog weinig over bekend is. Ik las: ......Mag Xanax gebruikt worden bij zwangerschap of als u borstvoeding geeft? Raadpleeg uw arts als u zwanger bent of probeert zwanger te worden. Het wordt afgeraden Xanax te gebruiken tijdens de zwangerschap of tijdens de periode waarin borstvoeding wordt gegeven, omdat er onvoldoende gegevens zijn om de veiligheid te beoordelen.....

Bronnen:
http://www.consumed.nl/bijsluiters/2300/Xanax

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100