Weet iemand een betrouwbare online drogist die duidelijk goedkoper is met Melatonine?

Per 30 dagen kost 5 mg meer dan € 26,= bij de apotheek [recept huisarts].
>>>Online zou dit goedkoper moeten kunnen bij grotere afname<<<
Echter hoe weet je of de verkopende "drogist" ook nog betrouwbaar is? Uit België of Duitsland of U.S.A. ?

Toegevoegd na 4 uur:
HERSTEL
via het recept HA bij apotheek voor 90 STUKS voor < €27 = 3 maanden
[er zijn ook apotheken waar je dit per maand/per 30 stuks betaald voor 5mg]

Toegevoegd na 6 dagen:
Bedankt voor reacties en antwoorden!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.1K
SimonV
9 jaar geleden
30 stuks voor € 10,36 Uitstekende ervaringen mee!
http://www.deweegschaal.nl/lucovitaal/melatonine-forte-extra-sterk-5mg-30tab
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
purebulk
5 gram voor 10 dollar (dat is voor 1000 dagen) problemen:
-je hebt een speciale weegschaal nodig (niet al te duur via ebay)
-het is niet helemaal duidelijk of het legaal is om in te voeren in Nederland. anders bijvoorbeeld
http://www.iherb.com/
http://www.iherb.com/Solgar-Melatonin-5-mg-120-Nuggets/22415#p=4&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=melatonin&rc=235&sr=null&ic=95
120 x 5mg voor 12 dollar
(solgar zou ik nog meer vertrouwen dan de apotheek)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ps solgar is een duur merk, NOW is een stuk goedkoper en ook betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Staar je bij deze online prijzen niet blind op de prijs per tablet. Kijk ook naar de hoeveelheid werkzame stof en wat jij nodig hebt. Onderstaand voorbeeld is NIET gebaseerd op melatonine, maar kijk naar de berekening Stel je voor, je koopt via de huisarts tabletten met 100 ug werkzame stof. 100 tabletten voor 10 euro, dan ben je 10 cent per tablet kwijt, en bij inname van 1 tablet, dus 100 ug per dag kost je dat 10 cent per dag.
Online kun je 1000 tabletten kopen voor 10 euro, dus slechts 1 cent per tablet. Dit lijkt een flinke besparing, je gaat er vanuit dat je dezelfde hoeveelheid tabletten in moet nemen, omdat de tablet er hetzelfde uitziet. Reken je echter nog niet rijk. In deze online verkregen tabletten zit slechts 5 ug werkzame stof. Die 100 ug die je volgens de huisarts nodig hebt, maakt dus dat je 20 tabletten per dag moet innemen. Dat kost je dan 20 cent per dag, dus twee keer zoveel als de tabletten van de huisarts. Ik hoop je hiermee geprikkeld te hebben inzicht te vergaren in de opbouw van verkrijgbare tabletten en de kosten die je maakt om effect te zien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@jaciem: je maakt het lastiger dan het is:
gewoon alleen naar 5 mg tabletten kijken en je hoeft niet te rekenen.

Het beste antwoord

Je krijgt bij melatonine.nl bijvoorbeeld:
360 tabletten voor € 31,95 incl. verzending
Ik heb hier geen negatieve beoordelingen over gevonden.

Bij de Weegschaal koop je 30 stuks voor € 10,36
Met deze webshop heb ik uitstekende ervaringen.

Toegevoegd na 20 minuten:
Ook goedkoop, bij Bodystrong, inclusief Keurmerk en PayPal:
360 tabletten voor € 75,95
SimonV
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Melatonine.nl bestel ik ze ook altijd. Goedkoop en gewoon een goed produkt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb zelf inmiddels bij melatonine.nl besteld en ontvangen, prima adres! vandaar ... dit is het beste antwoord!

Andere antwoorden (1)

Hier kost het je 12,99€:
https://www.drogisterij.net/gezondheid/vitaminen_supp_/voedingssupplementen/nachtrust/lucovitaal-melatonine-forte-one-a-day-5mg-8713713027852
fremar