Die plek wordt ook wel 'telefoonbotje' genoemd, dat is die in je elleboog, het onderste bot in je onderarm. en daar loopt aan de buitenkant een belangrijke zenuw doorheen, en als je die ergens tegenaanstoot voelt dat niet prettig nee :P volgens mij zit er ook zoiets in je knie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
in de knie ook ja!!
een flinke tik op de nervus ulnaris, die oppervlakkig loopt aan de binnenzijde van de je elleboog geeft prikkels / tintelingen in het verloop van de zenuw.
Deze loopt tot in je pink / ringvinger.

Mits niet te hard gestoten is het enkel een vervelend / irritant gevoel wat na een aantal minuten weer wegtrekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er ligt langs de binnenkant van je elleboog een zenuw.(nervus ulnaris.) Als je je elleboog stoot, krijgt deze zenuw een optater waardoor hij prikkels c.q. tintelingen aan de pink en ringvinger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+